Klokkestafetten - Vurdér andres samling og få din egen vurdert? - Påmeldingstråd.

Gleder meg faktisk veldig til dette ruller i gang.

Jeg elsker å se andres samlinger og lese historier og inntrykk av de forskjellige klokkene. I tillegg synes jeg dette kan skape litt positiv trafikk og litt variert innhold å glede seg til hver dag.

kudos til deg @Dazed for å dra i gang noe gøy og positivt :)(y)

Bare tenker høyt enn så lenge. En "samling" kan jo være et utvalg fra en samling og være for eksempel tre klokker?

Vis vedlegg 356165

Tja. Noen kan jo sitte med hundre klokker, mens andre har to som dekker alle behov. Selv regner jeg med å ta med rubbel og bit, men det går jo an å "toppe laget" og bare vise frem det man er mest stolt av. …selv om det er litt "juks". ;)

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Tja. Noen kan jo sitte med hundre klokker, mens andre har to som dekker alle behov. Selv regner jeg med å ta med rubbel og bit, men det går jo an å "toppe laget" og bare vise frem det man er mest stolt av. …selv om det er litt "juks". ;)

Pokker heller, jeg sier til meg selv at jeg egentlig ikke har tid til dette pga. intensiv jobbperiode, men det frister for mye.
Jeg er med. Dermed er vi flere ferske her, @Dazed

• Elsker
Reaksjoner: Dazed
Det var en klokke jeg hadde håpet å kunne få inn først, men la gå.. Jeg er med:)

• Elsker
Reaksjoner: Dazed