Dagens klokke

Så mye deilige high-end Gerald Genta design her inne i dag!
Moore; den der står høyt på listen min nå..

Next time, Gadget, next time....

Min dagens (dog synder jeg med et litt eldre og bedre bilde)

270196_10150305827995733_663175732_9567359_8181586_n.jpg
 
I dag er det mange pent kledde håndledd rundt i landet!

Selv klarer jeg ikke å skifte fra rem til lenke Speedy BA, til tross for at den har en særdeles komfortabel lenke. Remmen passer rett og slett for bra:
bilde-40.jpg

bilde-41.jpg


God helg!
 
Hyggelig å se, sjuli :)

Jeg har funnet fram en av mine gamle Heuere i dag, cal 12 Autavia med custom display back. Et trivelig ur som fortjener litt håndleddstid :D

Klokkebilder677.jpg

Denne er nydelig! Jeg har lett lenge etter Autavia med denne skiven, men uten særlig hell. Send gjerne en PM om du har gode tips til hvor jeg skal lete, eller om du skulle bli lei av din (veldig sannsynlig...)
 
Litt usikker på hvilken klokke jeg hadde på meg, så jeg lot Google finne ut av det ;)

På plass i Bergen for årets siste sykkelritt + bankett...

SC20110930-122952.jpeg
 
Mye pent her i dag! Men det er det jo hver dag, kanskje derfor denne tråden har 705374 visninger :cool:


Kjenner jeg begynner å bli rusten på tysken fra skolen, men er hvertfall fine bilder å se på ;)

P1000821.jpg



P1000822.jpg
 
Denne er nydelig! Jeg har lett lenge etter Autavia med denne skiven, men uten særlig hell. Send gjerne en PM om du har gode tips til hvor jeg skal lete, eller om du skulle bli lei av din (veldig sannsynlig...)

Takker :) Denne fant jeg på eBay for noen år siden, hadde lett etter en passende Autavia lenge. Blir nok ikke lei den med det første, men skal skrive det bak øret ;)
 
Mye snasent her i dag - som vanlig

Vi er klare for fredagspils med gutta.

Slenger på et ekstrabilde da dama har fått nye skinnsko fra straps.no i dag.

God fredagskveld til alle!


006-6.jpg




009-5.jpg
 
Siste gang

IMG_0047.jpg


Dagens, eller strengt tatt ikke nå lenger, klokken ble akkurat hentet av en heldig kjøper. Må si det er en rar følelse, på et drøyt halvt år rakk vi å bli godt kjent :)
Men nytt er på gang, inntil da blir det reserveløsningen:

IMG_0028.jpg


Bilder forøvrig tatt med nytt kamera, Canon 550D. Fotografen er desverre den samme