Urmaker Bjerke

Hyllevare eller ikke. Jeg mener de har dummet seg ut når de selger til en av Europas og Youtubes mest profilerte gråmarkedshandlere. At selgeren også gratulerte i innlegget viser at dette ikke er en glipp. Blir spennende å se om det blir noe YouTube video ut av dette og hvordan reaksjonene blir da.

Uenig!
Ref. min post om at jeg aner ikke hvem hen er.
Dette var en hyllevarmer somble solgt.
Who cares?

• Liker
Reaksjoner: Skogsmann og McQ
Kan de ikke bare begynne med lotteri? Trekk ut vinner’n som får lov til å kjøpe - og drit i hva som skjer med gevinsten. Har du vunnet en gang, er du ute av lotteriet ett år.

Selv om jeg gjerne skulle hatt vekk alle «invistorene» er det jo egentlig helt latterlig at selger skal bry seg med hva kjøper velger å gjøre. Det er jo dessuten helt umulig å være «rettferdig» - skulle tro at AD har mer fornuftige ting å drive med enn å overvåke hva kjøper gjør.

Gleder meg til den dagen jeg kan kjøpe nesten hva jeg vil når jeg vil, og selge hva jeg vil når jeg vil - til den prisen jeg vil….

• Liker
Reaksjoner: Edward
Den situasjonen er hverken rolex eller bjerke tjent med. Det er i deres interesse at varen prises så høyt som mulig og med inntrykk av utilgjengelighet, det er som en magnet på saueflokken som skraper på døra til bjerke. I flg proff tjener de rått på hypen. Om de har eller ikke opptrådt uetisk i dette tilfelle, er egentlig uinteressant. Saueflokken kan kritisere herfra til evigheten, men står fortsatt og skraper på døra deres

• Liker
  • Haha
Reaksjoner: Bullitt og Hoover
La ut et bilde av en klokke jeg kjøpte hos Bjerke på min Instagram og tagget Bjerke, da blokkerte de meg rett etterpå :eek: Jeg er tydeligvis ikke influenser materiale hehe :LOL:
Ka skjedde med Bjerke sin instagram eigentleg? Hacket?
Instagrammen til Urmarer Bjerke har vært nede i en mnd. tid slikt jeg har hørt. Så ikke sikkert at du er blokkert @Bullitt :p Vil tro de jobber med å få den tilbake

Uansett har ennå Bjerke Vintage brukeren da!:cool:

• Liker
Reaksjoner: Bullitt
Instagrammen til Urmarer Bjerke har vært nede i en mnd. tid slikt jeg har hørt. Så ikke sikkert at du er blokkert @Bullitt :p Vil tro de jobber med å få den tilbake

Uansett har ennå Bjerke Vintage brukeren da!:cool:

Takk for info, mulig det er grunnen :) Har uansett et ganske avslappet forhold til det, men artig å følge med litt (y)

• Liker
Reaksjoner: saxxvik
Klarer ikke se gjennom de greiene der, han fyren der har backpfeifengesicht så det holder. Noen som klarer, og kan oppsummere?