Bjerke Vintage & Pre-owned

Kostet 90k veil når den ble solgt. Så helt normalt verditap for å være Panerai.

Kunne dog tenkt meg den selv, så er det en angrende kjøper der ute så send meg en PM:)

• Liker
Reaksjoner: Fredrik4628
Kostet 90k veil når den ble solgt. Så helt normalt verditap for å være Panerai.

Kunne dog tenkt meg den selv, så er det en angrende kjøper der ute så send meg en PM:)

Ja denne var tøff! Satt og letet etter kjøp knappen, men den fant jeg ikke :ROFLMAO:. Ikke noe galt i at det er en ETA base her heller. Mindre som kan gå galt (kanskje), og litt rimeligere/flere servicealternativ.

Skjermbilde 2022-10-24 kl. 12.41.43.png

Bjerke kunne nok tatt litt mer enn 65` for den, hvis man bruker chrono24 som en pekepinn. Jaja.

• Liker
Reaksjoner: kire

Er det barettene vi ser stikker ut på venstre lugs?

Andre eksempler:
  • Omega Constellation. 27mm. Quartz. 20K. Legg på 7-8K og kjøp en strøken Tudor BB58 istedenfor. Blå eller sort. Det florerer med disse.
  • VC Overseas. 385K. Nja....Kan jo kjøpe 2 stk. Submariners nevnt over her og og bruke resten av beløpet på strømregninger det neste året
Mye er priset beyond belief.

Andre eksempler:
  • Omega Constellation. 27mm. Quartz. 20K. Legg på 7-8K og kjøp en strøken Tudor BB58 istedenfor. Blå eller sort. Det florerer med disse.
  • VC Overseas. 385K. Nja....Kan jo kjøpe 2 stk. Submariners nevnt over her og og bruke resten av beløpet på strømregninger det neste året
Mye er priset beyond belief.

Får helt ny 4500v blå for 350 med mva nå - og den er i fritt fall.

• Liker
Reaksjoner: Run AC
Mulig jeg har sovet i invistortimen, men når gikk 116520 forbi 16520 i pris?

Vet ikke hva prisen var 23.september, men nå ligger 16520 på 285K og 116520 på 270K.

Dette må sies å være et godt kjøp. Nydelig klokke som man sjeldent ser for salg.

Dette må sies å være et godt kjøp. Nydelig klokke som man sjeldent ser for salg.
Ja, det var en vakker Omega.

• Liker
Reaksjoner: le_bandit
1669111323860.png

Vis vedlegg 312591

Hadde kanskje vært greit å ta en grundig vask/rens før bilder?
Og hadde vært kjekt å vite om servicebehov, avt. annen info fra tilstandsrapport, FØR kjøp...