Gullkorn fra Finn.no

-I tillegg er det jo litt eiendomsmeglerschwung over det å kalle det en fantastisk lekker historie at uret i sin tid ble kjøpt som gave til en fyr som la det i safen inntil datteren solgte det til en annen fyr som så solgte det til dagens første eier. Tenk det!

On point profilbilde på selger også

• Haha
Reaksjoner: Lien
"Urverk er det ettertraktede 3035"

Ok, nå er jeg ikke noe rolex-savant, men er det noe spesielt ettertraktet ved 3035?

• Haha
Reaksjoner: Qwestern
"Urverk er det ettertraktede 3035"

Ok, nå er jeg ikke noe rolex-savant, men er det noe spesielt ettertraktet ved 3035?
Usikker. Men mer ettertraktet enn en ny claps tatt ut fra Håkon Lian er det vanskelig å forestille seg at noe kan være.

Uret har i praksis kun hatt en eier bortsett fra de to som eide det før nåværende eier.

"Ring for en hyggelig klokkeprat", er dette en åpen invitasjon? Jeg kunne godt tenkt meg å diskutere litt om Seikos nye GMT-er.

Mye tåpelige bildebeskrivelser her ja! Grøss! MEN megleren får jo sikkert oppmerksomhet rundt annonsen og blir sikkert delt videre av mange. Den fant jo veien til Tidssonen :LOL:

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Kanskje jeg har misforstått noe, men kom det ikke for et par år siden noen regler som satte litt begrensninger på slike overdrevne beskrivelser?

Og der ble det satt en ny standard for bildebeskrivelser i en boligannonse.

Obligatoriske ...

1664371212139.png

Alle andre meglere som prøver å gjøre en god jobb takker slike for å trykke oss ned i søla igjen. Godt jobbet Simen Smith Ringdal fra DNB Eiendom, tusen takk!

-Det er litt som en kompis av meg liker å si - "Jeg synes det er veldig urettferdig at folk bare skjærer oss meglere over én kam. 99% råtne epler gir ALLE et dårlig rykte, liksom..."

-Det er litt som en kompis av meg liker å si - "Jeg synes det er veldig urettferdig at folk bare skjærer oss meglere over én kam. 99% råtne epler gir ALLE et dårlig rykte, liksom..."
Ja, folk er dødsbra til å skjære alle over en kam :) Fair enough, men lukeprosessen er fortsatt ikke på stell ser jeg

• Liker
Reaksjoner: OddE