Jeg elsker alle annonser hvor «holder tiden godt» sammenfaller med slike bilder.
q-tip on o-ringVært inne til trykktest og rens.
Hva betyr rens, egentlig?
Må ikke glemme at den selges for bekjent som omtrent halvparten av klokkene på klukkeriet siste tiden.Takk for tips om ytterligere innhold i annonsen. Jeg har oppdatert den nå.
Halve klokkeriet er nær venn av et statsoverhode eller svært eksopert politikker vettu.... eller er det ansvarsfrihet ved salg av gråmarkedsklokker?Må ikke glemme at den selges for bekjent som omtrent halvparten av klokkene på klukkeriet siste tiden.
Jeg var ikke klar over at prisen var høyere for klokker kjøpt på efteråret. Heretter er det slutt på invistire tidlig på året ihvertfall. Den saken er grei!!Vis vedlegg 304373
Sen 2019… Hva faen er det han tror han selger? Vin??
Helt uaktuelt kjøp for meg dette med mindre høsten var tørr og preget av fønvind..
Samme som selges RASKT her inne? Aldri forstått begrepet.. som om TREG handel gir en høyere pris?PP 5167R. 800K er en stretch.
![]()
Patek Philippe - Aquanaut - 5167R NORSK AD (Bytter vurderes) | FINN-torget
Det føles alltid litt spesielt å åpne en Patekeske. Det utrolige håndverket som ligger i en så enkel handling og spenningen av hvilket utrolig ur man skal finnewww.finn.no
“Raskt” var først 900k, så, gikk det ikke raskt nok, så da ble «rask» prisen skrellet med 100k og er nå 800k. Lurer på hva treeeg prisen ender på?Samme som selges RASKT her inne? Aldri forstått begrepet.. som om TREG handel gir en høyere pris?