Dagens klokke

Jippi.

e2151977.jpg
 
2531.80

Nyvasket etter en lang reise over Atlanteren. Endelig er jakten på siste utgave av den moderne klassikeren som har vært discontinued siden 2006. Har ikke rukket å stille datoen enda! TS WS kommer først! Det kan også nevnes at undertegnede led i hele 5 timer med sporingstortur. Posten/Bring er eksperter med mental terror :roll:

Så til bildet :

tn_IMAG0073.jpg
 
Nyvasket etter en lang reise over Atlanteren. Endelig er jakten på siste utgave av den moderne klassikeren som har vært discontinued siden 2006. Har ikke rukket å stille datoen enda! TS WS kommer først! Det kan også nevnes at undertegnede led i hele 5 timer med sporingstortur. Posten/Bring er eksperter med mental terror :roll:

Og dette betyr at vi kan gratulere med ny, flott Omega?

Gratulerer!
 
Endelig er jakten på siste utgave av den moderne klassikeren som har vært discontinued siden 2006.

Gratuelerer med en klassisk kongeklokke. Endelig, huh ;) Du har vel jaktet etter en slik i mint stand over lengre tid.
Hvordan er laseren? :p

Herlig vær på vestlandet idag...

6140552474_be21ae6a8c_b.jpg
 
Med den på armen regner jeg med du følte deg forpliktet til å stemme FRP? :p

Ikke så veldig :) Meg bekjent er det ennå ingen partier som har vedtatt å kjempe for gull-Rolexer til alle, så jeg måtte finne noen uviktige saker som kunne avgjøre valget mitt ...