Dagens klokke

WOW :eek:

No offense, men vet ikke om jeg skal le eller grine..


Gratulerer så mye, maghas9 :)

Kan vel ikke si takk;) Jeg har ikke kjøpt klokken dessverre (da hadde det vært unboxing for å si det sånn!!), men har vurdert den og prøv den litt i dag bare! Blir det evt en LLD så blir det nok i stål vil jeg tro..
 
2011-09-09%25252015.39.53.jpg
 
Kan vel ikke si takk;) Jeg har ikke kjøpt klokken dessverre (da hadde det vært unboxing for å si det sånn!!), men har vurdert den og prøv den litt i dag bare! Blir det evt en LLD så blir det nok i stål vil jeg tro..

Hehe.. Du skremte meg der. Rett før jeg gikk til barsskapet og tok en whisky.
 
Etter å ha sett litt for lenge på Bond i går kveld klarte jeg å forsove meg til den store gullmedaljen i dag tidlig. Jeg fant derfor ut at eneste måten jeg kunne klare å komme meg til Majorstuen før jeg skulle åpne var å finne superheltkrefte, nettopp fra Bond. Derfor ble det denne i dag

10092011245.jpg
 
Som gammel arbeidstaker på Statoil stasjon så tipper jeg du også jobber på en slik stasjon. Pølsegrillene er en giveaway. Kjekkeste med den jobben er å vaske habbismaskinen :D

Close! Shell 7-11 :) Vasking av utstyr deligerer jeg alltid videre! Haha;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Skulle liksom bare ta noe i håret, men uvisst av hvilken grunn grep jeg etter barbermaskinen. Ble litt vanskelig å ombestemme seg.:p

831fbaad.jpg