Thorvald
Støttemedlem
- Medlem
- 10. mars 2013
Og lange sokker (knestrømper) som jeg selv utelukkende bruker er vel et realt gubbe-accessoir spør du meg
Er ikke knestrømper til dress (nesten) obligatorisk? Jeg føler meg ikke som noen gubbeOg lange sokker (knestrømper) som jeg selv utelukkende bruker er vel et realt gubbe-accessoir spør du meg![]()
Jo jeg mener jo det! Og jeg føler meg heller ikke som noen gubbe. Jeg mener også at bruker man sokker til bukse så bør de være lange nok. «Glippen» dvs bar hud mellom sokk og bukseben ser jeg altfor ofteEr ikke knestrømper til dress (nesten) obligatorisk? Jeg føler meg ikke som noen gubbe![]()
Agnet du kaster ut er det ingen som biter påEr ikke ankelsokker innafor til dress?
Det er jo så mye psycho å se i motebildet nå at jeg føler spørsmålet nesten er legitimtAgnet du kaster ut er det ingen som biter på![]()
Enig, men går (tilnærmet) aldri med loafers til dress, det måtte i så fall være en lindress på sommeren.Tja, kjører jeg mørk dress, så kjører jeg høye strømper. Tidvis i lekne farger, om ikke settingen er for formell eller dyster. Loafers liker jeg barbent, eller med sånne latterlig små strømper som bare dekker fotblad og tær. Jålebukk? Tja. Får tåle det.
Ja ser den. Men hva skjedde med okey/straight/pent kledd/uten fuzz/ klassisk kledd uten at det ble en vitenskap ut av detDet er jo så mye psycho å se i motebildet nå at jeg føler spørsmålet nesten er legitimt![]()
Disse bildene av loafers, lange sokker og opptrekkede buksebein, gjør at jeg plutselig lurer på om hovedvekten TS-medlemmene er überhippe 20-åringer med en ny startup på gang, eller herremenn med stødig arbeid.
Blå sokker fra Pantherella?
Haha!Uniqlo!
Hilsen hipp og ung mann i 20-årene (uten start-up)![]()
Uniqlo!
Hilsen hipp og ung mann i 20-årene (uten start-up)![]()