Det nærmer seg halvveis, så da skulle det være sånn 4500 biter igjen.
Satan! Den sikler jeg også på!!! Så fett. Hører gjerne om byggeprosessen
Det er sønnen i huset som står for bygging av akkurat denne, men den ser helt rå ut. Innpakkingen er meget forseggjort og gir et skikkelig "high end" inntrykk. Det er merkbart at disse samarbeidene med superbilprodusentene hever lista litt ift vanlige sett.Satan! Den sikler jeg også på!!! Så fett. Hører gjerne om byggeprosessen![]()
Ja kjenner til opplegget rundt disse settene! Har de tre andre tidligere bilene (Porsche, Bugatti og Lamboen). Virkelig flotte saker. Har vært som regel ferie/hytte-prosjekter. Men her i huset er det far som bygger og sønn lekerDet er sønnen i huset som står for bygging av akkurat denne, men den ser helt rå ut. Innpakkingen er meget forseggjort og gir et skikkelig "high end" inntrykk. Det er merkbart at disse samarbeidene med superbilprodusentene hever lista litt ift vanlige sett.
Enig. Synes egentlig flere av arkitektursettene er morsomme. Jeg kan anbefale Pyramiden i Giza.Den der er moro å bygge!
Ja, vi ( sønnen min og meg ) har en ganske kul samling nå. Vi kjøper for å bygge, så ingen av settene blir stuet bort uåpnet. Vi har en stor kjellerstue som fungerer som "utstillingslokale" samt at jeg har noen av mine favoritter på hjemmekontoret. Jeg kan gjerne legge ut noen bilder av samlingen en dagDu må jo begynne å få en grei samling nå, hvordan oppbevarer du dem?
Ja, vi ( sønnen min og meg ) har en ganske kul samling nå. Vi kjøper for å bygge, så ingen av settene blir stuet bort uåpnet. Vi har en stor kjellerstue som fungerer som "utstillingslokale" samt at jeg har noen av mine favoritter på hjemmekontoret. Jeg kan gjerne legge ut noen bilder av samlingen en dag![]()