Creationwatches legit?

4R kalibret fra seiko er 'ofte' dynket med vel mye olje som igjen forstyrrer presisjonen i den grad presisjon er i vokabularet til dette kalibret da!

Redigert:
Har handlet 3 klokker fra creationwatches. De første 2 har jeg fortsatt, de kom i orginal boks og holder fortsatt tiden godt. Kvalitetsmessig alt bra.
Den tredje derimot, en seiko turtle. Den var skikkelig ræva! Løs bezel, og den gikk flere minutt i +/- pr. Døgn jeg hadde den på.

Jeg kontaktet cw angående den sjokkerende dårlige klokken jeg fikk. Da foreslo de rabatt på neste bestilling. De var virkelig ikke interessert i å ta klokken i retur.
Gadd ikke lage mer styr over det og bestemte meg for å droppe cw fra da av.

En annen ting med cw er at det tar kunder som heller kunne støttet en lokal butikk og urmaker.
Jeg synes hvertfall det er verdt litt mer å handle hos en forhandler.

Hadde tenkt på en Casio selv. Bare litt bekymret over avgiftene, men jeg tror det blir null siden cheapo

Velger du DHL, vil jeg driste meg til å si de er markedsledende på avgifter, gebyrer, lagerleie og fuglene vet hva de velger å føre opp i tillegg til merverdiavgiften.

Velger du DHL, vil jeg driste meg til å si de er markedsledende på avgifter, gebyrer, lagerleie og fuglene vet hva de velger å føre opp i tillegg til merverdiavgiften.

Betales med glede når pakken uten unntak ligger klar for henting på den lokale Cirkle K, to-tre dager etter sending fra Singapore :)
EDIT: gjelder DHL Express vel og merke.