Dagens klokke

Jepp, torsdag er typisk Rolexdag 8)
75bbbb70.jpg

Dagens klokker under vann

Her er dagens klokker under vann. Undertegnede tok med to stk. for å sjekke ut lesbarhet. Helt feil innstillinger på kameraet desverre :(

Dive-8-1.jpg

Dive-7-1.jpg

Med-dykker, buddy og TS medlem par excelencio får presentere eget ur selv :)

Dive-5-1.jpg

Frode.

Ahhhh, PloProf i sitt rette element, på IsoFrane. Rett og slett fantastiske bilder! :D

FOR en klokke....!

Hehe, utrolig tøffe bilder. Hvor dykker dere?

Ta med en Panerai neste gang, har lenge ønsket det selv, men desverre er det altfor lenge siden jeg har dykket og enda lenger siden utstyret ble sjekket...:(

Når en kan sitte å drømme seg inn i urverket uten å ta av seg klokken er det passende for en fredag på jobben i min bok! :p

Problemet er at det blir lite jobbing, og masse drømming ;)
Må innrømme at jeg også liker å ta av uret og "se gjennom det" fra tid til annen...

Problemet er at det blir lite jobbing, og masse drømming ;)
Må innrømme at jeg også liker å ta av uret og "se gjennom det" fra tid til annen...

Jojo, men er vel snart på tide å gå hjem. Er jo fredag, kan ikke sitte så lenge over lunch da. Må jo hjem å grille i finværet. Og lunch kan jo begynne klokken 11, jeg kjenner sågar noen som tar den 10.30. Så da er det bare rett og rimelig at det blir litt lite jobbing. ;)

Jeg for min del satt på terassen og slapper av i solen. Men nå er jeg på vei for å hjelpe en kompis med overtagelse av hans nye leilighet.

f4e8e246.jpg

Hørt været er artig på østlandet. Så ville dokumentere været på vestlandet, Jayeff. Kos deg på stevne. =P