Den store FOTO-grafitråden

Noen som har erfaring med Scandinavian photo?

Er proffbutikk, der min sambo kjøper det meste av sitt utstyr til jobben som fotograf. De selger alt fra amatør til proff, og alt i mellom. Dyktige folk som jobber der, som kan faget og utstyret de selger. Selv sitter jeg på en Canon 5D mark iii fra den butikk som min sambo har kassert fordi den er "for gammel".

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
De er gode, men jeg liker best foto.no. SP tapte seg da de fikk nye eiere (og de gamle kjøpte foto.no og oppretta skikkelig butikk).

Min favoritt nå er Foto.no.Liker sjappa deres også.
Det ble handel og jeg brukte foto.no.
Meget hyggelig opplevelse da jeg ringte de og ba om en noobpakke med muligheter for oppgradering senere. Kan absolutt anbefales, over middels kundevennlig.

• Liker
Reaksjoner: ehauger
Det ble handel og jeg brukte foto.no.
Meget hyggelig opplevelse da jeg ringte de og ba om en noobpakke med muligheter for oppgradering senere. Kan absolutt anbefales, over middels kundevennlig.
De som jobber på foto.no er de som gjorde Scandinavian Photo til en fantstisk butikk (da de het FotoVideo).

Hadde kamera med, og oppdaget tilfeldigvis at det var nordlys ute. Null forberedelser.

17E33447-AA3E-45BC-A6CF-AE9A6CE21D24.jpeg

Gode erfaringer med foto.no her også, en god butikk, hyggelig og kunnskapsrike ansatte. Jeg har ikke noe negativt å si om Scandinavian Photo heller, jeg har handlet begge steder, og begge steder med gode erfaringer, selv om foto.no har fått hoveddelen av mine kjøp.

Siden jeg lovte å kryssposte dette i denne tråden.

Leica Store i Oslo skryter gjerne av å få Leica-er i veldig begrensa opplag i butikk, men DISSE Leicaene har de visstnok ikke.

1644479963190.png

• Elsker
Reaksjoner: kh93