Gullkorn fra Finn.no

Selger noen «Tiffany» pappesker. Ikke brukt etter at de ble tatt ut fra butikken. Som ny. Har også en «Tiffany» t-skjorte. Denne er brukt i dag, men kan vaskes før sending. OBS! Høy prisklasse. Disse vil bare gå opp, opp, opp så vær raskt.
KJENNERE - TRADISJON - TRO
15CEE4DD-D0D4-4921-9D63-3756F496D52C.jpeg
6384B2AB-9CA2-443D-BFAB-6F76CD7429E0.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Thorvald
Men hvorfor akkurat den turkise og ikke den røde eller gule. Er det seriøst på grunn av PP-stuntet? Jeg nekter å tro at dette kan være seriøst. Da er det så galt at jeg begynner å lure på om dette er en hobby for nyrike bruktbilhandlere og styrtrike gangstarappas.
 
  • Haha
  • Liker
Reaksjoner: ehauger og Qwestern
Det de viser til, er en type Cyan blå som ofte kalles for "Baby Blue", ikke "Turquoise".
Turquoise har litt mer grønntone i seg.
Men "baby Blue" høres ikke så moden ut:ROFLMAO:

Baby-Blue-991-Turbo-0-600x354.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: perlh
Men hvorfor akkurat den turkise og ikke den røde eller gule. Er det seriøst på grunn av PP-stuntet? Jeg nekter å tro at dette kan være seriøst. Da er det så galt at jeg begynner å lure på om dette er en hobby for nyrike bruktbilhandlere og styrtrike gangstarappas.

Kan man ikke, som med alt av DJ / DD, bare bytte fargen på skiven hos AD? Gjorde det på en DD i fjor og det kostet vel 8000 med trykktest‍♂️
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
FDCCA2CF-9185-4451-AE53-5129C62F5685.png


Gammel, ødelagt og sliten DD uten papirer

Rolex Day Date
Fra ca 1994. Kjøpte den i 1998. Da fulgte det med sertifikat, boks og alt annet. Nå er dette borte.

Klokken er som bilde viser ikke i strøken stand. Er ikke brukt på ca 20 år. Har ligget i en skuff.

Da remmen røk og kl 6 tegnet nederst i uret løsnet, Sluttet jeg å bruke det.
 
Vis vedlegg 274187

Gammel, ødelagt og sliten DD uten papirer

Rolex Day Date
Fra ca 1994. Kjøpte den i 1998. Da fulgte det med sertifikat, boks og alt annet. Nå er dette borte.

Klokken er som bilde viser ikke i strøken stand. Er ikke brukt på ca 20 år. Har ligget i en skuff.

Da remmen røk og kl 6 tegnet nederst i uret løsnet, Sluttet jeg å bruke det.
Haha, se på datoen og stålet som skinner gjennom den slitte «gull» lenken. Jeg ville som Rune Jensen:poop: ikke brukt dette søppelet her. Om jeg ville krevd 300K er vel det som skiller Rune og meg.
 
Kan man ikke, som med alt av DJ / DD, bare bytte fargen på skiven hos AD? Gjorde det på en DD i fjor og det kostet vel 8000 med trykktest‍♂

Nei, på OP - i alle fall de med turkis, gul og rød skive - er de enn så lenge låst! Det er ikke mulig å kjøpe en med sort skive og bytte over til turkis ved å bestille opp en løs skive..
 
Nei, på OP - i alle fall de med turkis, gul og rød skive - er de enn så lenge låst! Det er ikke mulig å kjøpe en med sort skive og bytte over til turkis ved å bestille opp en løs skive..
Rolex låste opp sort/hvit skive på gamle 114300 etter to år i alle fall, så med lanseringen av de nye skivene er det litt over et år til den er tilgjengelig for bytte om de skal følge samme policy som ved gamle modellen
 
Ja visst ikke dette er et kupp…

 
Rimelig
 
Er det noen som på en nogenlunde vettug måte kan forklare meg hva som skjer med disse OP'ene om dagen. Er det PP-stuntet som er årsak?