Første jeg åpna var nok ødelagt (ingen kjenner men noe var ikke rett), men nummer er nydelig.
Jeg er nevrokirurg og forrige gave jeg kan huske å ha fått var en lighter fra arbeidsgiver i ca 2013. Personlig hadde jeg absolutt satt pris på en karaffelTja, hva bruker man på en utplassert student som har vært her i 6 uker?
Kvikk jente/dame som vi nok gir et tilbud når hun nærmer seg slutten av studiene.
Opp til 1500kr? Eller er man kjipt da?
Vet ikke hvor mye spennende som er i basis/bestilling i det prissegment. Mitt forslag er 2-3 flasker Krug. Alternativt noe i magnum, eller å prøve noe lagret champagne som denne. En igjen i bestillingHar lyst til å blåse noen kroner på en flaske god vin og/eller champagne til jul. Maks. 5k (for å holde meg noenlunde saklig). Hvilke forslag ville dere gitt?
Herlig forslag! Drakk vellagret champagne ved et boligkjøp tidligere i år, og det var magisk! Krug holder fremdeles stand? Hvordan stiller den seg vs. Dom Perignon?Vet ikke hvor mye spennende som er i basis/bestilling i det prissegment. Mitt forslag er 2-3 flasker Krug. Alternativt noe i magnum, eller å prøve noe lagret champagne som denne. En igjen i bestilling
Vis vedlegg 273786
Skal ikke skryte på meg å være noen High-end champagne connoisseur, men setter personlig Krug foran DomP. Når det er sagt er begge virkelig gode produsenter av prima kvalitet!Herlig forslag! Drakk vellagret champagne ved et boligkjøp tidligere i år, og det var magisk! Krug holder fremdeles stand? Hvordan stiller den seg vs. Dom Perignon?
Mitt forslag er å gå for en flaske champis og en flaske rød så får man noe av det beste fra to verdner. Hvor i landet holder du til? Finnes og mye «ferdiglagret» Napa Cabs fra midten av 2000-tallet på lager på div pol i Oslo og Sandefjord som sikkert er dritgodtHar lyst til å blåse noen kroner på en flaske god vin og/eller champagne til jul. Maks. 5k (for å holde meg noenlunde saklig). Hvilke forslag ville dere gitt?
Mitt forslag er å gå for en flaske champis og en flaske rød så får man noe av det beste fra to verdner. Hvor i landet holder du til? Finnes og mye «ferdiglagret» Napa Cabs fra midten av 2000-tallet på lager på div pol i Oslo og Sandefjord som sikkert er dritgodt
Vis vedlegg 273804Vis vedlegg 273805
Mitt forslag er å gå for en flaske champis og en flaske rød så får man noe av det beste fra to verdner. Hvor i landet holder du til? Finnes og mye «ferdiglagret» Napa Cabs fra midten av 2000-tallet på lager på div pol i Oslo og Sandefjord som sikkert er dritgodt
Vis vedlegg 273804Vis vedlegg 273805
Hva med noe søtt noe til desserten eller pepperkaker med blåmuggost?
Vis vedlegg 273852
Evt denne hvis du ikke føler for å blåse halve budsjettet på en halvflaske
Vis vedlegg 273853