Haha den hvite lett gjennomsiktige toppen fikk jeg også i feeden i dag. Ny app i NSFW-mappa?
Fort gjort for algoritmene å forveksle Tidssonen med Titssonen
ref "kjøperen må selv momse inn den" og "klokken er forsikret via min innbo forsikrin" -> er det ikke et krav om at klokken må være momset for forsikringsdekning?Jeg er egentlig ganske ferdig med å irritere meg over lykkejegere på finn men denne syntes jeg var litt søtOg skulle du ha noen slanter igjen etter å ha betalt 120% over markedspris og 200% over retail så kan sikkert leie denne sjarmøren til å lage middag for deg til 40-50 papp
Vis vedlegg 262995Vis vedlegg 262996
ref "kjøperen må selv momse inn den" og "klokken er forsikret via min innbo forsikrin" -> er det ikke et krav om at klokken må være momset for forsikringsdekning?
Er vel som oftest en begrensning på hvor mye som dekkes per enkeltgjenstand i innboforsikring, og begrenset dekning ved uhell.Innbo dekker vel alt du har hjemme uansett, men tror du sliter med å få verdigjenstandforsikring dersom du ikke har papirene i orden.
men tror du sliter med å få verdigjenstandforsikring dersom du ikke har papirene i orden.
ref "kjøperen må selv momse inn den" og "klokken er forsikret via min innbo forsikrin" -> er det ikke et krav om at klokken må være momset for forsikringsdekning?