Vis oss din Rolex GMT

20210707_175003.jpg
 
Har over de siste par årene sendt mellom 15 og 20 mailer til de forskjellige AD i Norge om å få kjøpe 126710BLRO - evt stå på "liste". Gråmarkedet er uaktuelt i alle tilfeller. Men lander mer og mer på at jeg ikke vil bytte ut rakkeren under her. Boksfersk fra AD i 2018, mitt navn på papirene og med en liten historie rundt det hele, gjør det vanskeligere for hver dag som går. Ikke ser jeg så mange av de heller?
IMG_8839.jpg
 
Vurderer sterkt å bytte bezel fra klassisk og original gmt master II til denne
73F852DD-65D3-4D0B-8EEC-242D8E096407.png


noen som har erfaring med bezelbytte og vet hvor lett/vanskelig det er? Sett tre YouTube klipp der det fremstår som enkelt men jeg er usikker på om det er verdt å finne ut hvor enkelt/vanskelig og dyrt det evt kan ende opp
 
Vurderer sterkt å bytte bezel fra klassisk og original gmt master II til denne Vis vedlegg 262843

noen som har erfaring med bezelbytte og vet hvor lett/vanskelig det er? Sett tre YouTube klipp der det fremstår som enkelt men jeg er usikker på om det er verdt å finne ut hvor enkelt/vanskelig og dyrt det evt kan ende opp
Bytte bezel er like enkelt som å riste et stykke brød, det er i hvert fall det på sub. Litt mer pes å lime stenene på lugs og crown guards. Er en sånn bezel kostbar?
 
Spørs hvor man kjøper de. Cagau sine er relativt dyre. De har egen nettside
 
Redigert: