Spørreundersøkelse mini

Har som alltid lyst på 116509, men hvilken skive er penest?

  • Blå (rotete med røde detaljer?)

    Stemmer: 34 47,2%
  • Sølv panda (kjedelig mot hvitt gull bezel?)

    Stemmer: 15 20,8%
  • Sort (svære, firkanta diamanter?)

    Stemmer: 5 6,9%
  • Meteorite (umulig å få tak i?)

    Stemmer: 18 25,0%

  • Antall stemmer
    72
  • Avstemningen stengte .
Medlem
26. april 2011
Innlegg
5.045
443B6EFE-B0D2-4E45-9A8F-E354CD98C103.jpeg

hører gjerne dine refleksjoner
 
  • Liker
Reaksjoner: politrew og eidehelg
Stemmer for blå med sølv som outsider. Har sett den blå live hos AD for et par år siden, og skiven er meget pen! Hvis jeg en eller annen gang finner ut at jeg vil ha 2-3 klokker, er den blå en meget het kandidat. Da blir det evt. den i stedet for min hvite 116500...
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Fra bunn til topp:
Sort med diamanter
Blå
Sølv
Meteoritt

Tror ikke meteoritt er så umulig å få tak i altså, vil tippe Lervik eller Lian klarer å hoste opp en slik med litt ventetid.
 
Fra bunn til topp:
Sort med diamanter
Blå
Sølv
Meteoritt

Tror ikke meteoritt er så umulig å få tak i altså, vil tippe Lervik eller Lian klarer å hoste opp en slik med litt ventetid.
Sort med dia på topp :unsure: Selv syns jeg skiva blir helt fylt opp, men jeg har ikke sette denne live.
Blå er meget attraktiv, men jeg har hatt den, og en av grunnene til salg var at den ofte så litt uryddig ut med de røde innersirklene i subdials sammen med kontinuerlige swirls på bezel.
Har ikke sett et eneste bilde av meteoritt-skiva på 116509 på hele internettet, kanskje den bare ikke er levert ennå? Også koster den ca +45' ekstra...

Synd 116509 ikke kommer med baguett-dia-timemarkører som rose og platina, det tror jeg hadde vært rått på sølv/stål panda-skiva!
 
Blå meteoritt-skive med diamanter?
Neida.;)
Blå ser best ut av disse hvis jeg absolutt måtte velge.
Dessuten koster det mer enn det smaker med både diamanter og meteoritt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Blå meteoritt-skive med diamanter?
Neida.;)
Blå ser best ut av disse hvis jeg absolutt måtte velge.
Dessuten koster det mer enn det smaker med både diamanter og meteoritt.
Diamanter varer evig og gir ekstra tilgang til dem som ikke får nok av dem, men enig, smaker vondt.
Skulle gjerne sett meteorittskiva live, men syns 45' er et stivt påslag.

Syns baguett er flott, eks:
1624271286617.png
 
Ville valgt blå av de, men liker egentlig ikke den så godt heller, ville heller valgt en tradisjonell svart eller hvit.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Hadde jeg, seriøst nok, vurdert å kvitte meg med Platona, så hadde det nok blitt å vente på en ny Meteorite.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Umiddelbart ville jeg ha valgt blå skive til denne.... men(!) siden du allerede har hatt den og tydeligvis ønsker noe annet, ville jeg ha gått for panda dial (sølv skive). Den blir litt "kjedelig" som du selv skriver med hvitt-gulls-bezel, men samtidig er den nydelig!
Jeg har forståelse for at meteoritt-skiven kan virke fristende for mange, men for meg er jeg redd det blir litt for mye.. Har aldri vært fristet av de gamle meteoritt-skivene og tror dessverre ikke de nye heller blir noe for meg. I alle fall ikke når det koster 45k ekstra..
 
Umiddelbart ville jeg ha valgt blå skive til denne.... men(!) siden du allerede har hatt den og tydeligvis ønsker noe annet, ville jeg ha gått for panda dial (sølv skive). Den blir litt "kjedelig" som du selv skriver med hvitt-gulls-bezel, men samtidig er den nydelig!
Jeg har forståelse for at meteoritt-skiven kan virke fristende for mange, men for meg er jeg redd det blir litt for mye.. Har aldri vært fristet av de gamle meteoritt-skivene og tror dessverre ikke de nye heller blir noe for meg. I alle fall ikke når det koster 45k ekstra..
Som om du skulle skrevet ut tankene mine:)

Hadde jeg, seriøst nok, vurdert å kvitte meg med Platona, så hadde det nok blitt å vente på en ny Meteorite.
Var innom Bjerke KJ i går, der kunne ingen svare på om de i det hele tatt hadde hatt meteorittskiva i butikk eller solgt den til noen...
Vanskelig å orientere seg om tilgjengelighet når den er utenfor radaren til selgerne til og med.
Ennå ikke sett den avbildet "live på internett"- så mistenker at den ikke er levert fra fabrikk ennå.
 
  • Liker
Reaksjoner: timeless1971 og Rød
Ny fra år 2021 Daytona 116509 m/Meteroite dial er en særdeles vellykket utgave :) "Allerede holy grail" svært heldig de som vil kunne kjøpe denne.