OP - den fargerike tråden

D98911C8-6005-4F47-B8B6-47B6CF0A2C49.jpeg
Lian med denne friske OP41 "exhibition only":cool: men moro å få prøve!
 
Noen som har eller har testet 41mm i "amber red"? Min umiddelbare favoritt var den grønne, men nå synes jeg de i spreke farger er mer interessante.
 
Min favoritt i første øyekast var den med sølv skive, men har også falt for den grønne i etterkant. Vanskelig å si når man ikke får se de på ekte, da jeg ofte har endret mening om det tidligere. Uansett så er jeg så heldig at jeg har en med sølv skive innkommende, som jeg håper kommer i slutten av uken!

Poster bilder :)
 
Da var klokken på armen og jeg må si at den ser bedre ut enn forventet! Jeg har egentlig vært på utkikk etter ny klokke i laaaang tid, men et kjøp har vært veldig vanskelig å rettferdiggjøre.

I fjor sommer besøkte jeg Lervik ur å spurte om det var mulig å handle en OP39 skive, eller om den også var blitt "utilgjengelig". Jeg har allerede handlet et par klokker derfra og fikk først relativt kort ventetid i forhold til det man kan forvente i dagens marked. Som kjent ble da OP39 faset ut og de nye modellene kom. De traff meg ikke helt i starten, men den med sølv skive var den som snakket til meg fra starten av og da ble jeg satt på venteliste videre på den modellen. Modellene har etterhvert vokst på meg veldig, noe som jeg føler det har gjort på mange andre også.

Må også si at ventetiden i starten ikke var noe problem, men når man får beskjeden om at den ligger å venter på deg så blir det litt smertefullt å vente. Samtidig har man store forventninger og selvfølgelig dårlig tålmodighet. Sikkert mange her som kjenner seg igjen i det.

20210316_122751.jpg


Min første Rolex og kunne ikke vært mer fornøyd med fargevalget. Den passer til det meste vil jeg tørre å påstå!
 
Hvordan var fargen på denne i virkeligheten? Har ressonert meg frem til at en morsom kombinasjon av 36mm Explorer og Doxa Sub er en gul OP36, og at det er en ekstremt kul sommerklokke, men det er nok ikke min tur før til neste år en gang...

Vis vedlegg 246055
Vil si at du treffer veldig bra der. Med polert spikerstål i den "doomde" bezelen så oppleves fargen veldig behagelig. Ikke lysende gulom det gir mening. Har ikke sett selv i dagslys selv. Og da er jo fargene så som så...
F8B774F8-3368-4AA8-BF99-F2517D0FE6AC.jpeg
Her er fra jeg møtte den heldige kjøperen av denne klokka. Spent på å se denne i sol-lys en gang i fremtiden.:cool: