Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Tusen takk for handelen @Znuzman. Hyggelig kommunikasjon, ryddig og ordentlig type! Håper du får stor glede av den :).
Soleklar GG fra meg!
 
  • Liker
Reaksjoner: Znuzman
Handel gjennomført med @Cltklok . Tusen takk min gode venn! Du er absolutt kjernekar, hel ved og GG! Vet ikke om noen andre som medbringer champagne ved overtakelse :cool:. Vet du vil ta godt vare på den gamle sliteren! Og kunne ikke tenke meg at noen andre enn deg skulle ha den!
 
  • Elsker
Reaksjoner: Cltklok
Vil takke @Matsmet for tidenes hyggeligste handel. Det er en no-brainer å gjøre handel med denne kar - en mere solid GG skal man leite lenge etter! Fikk mere enn jeg kunne håpe på her. Gleder meg til å følge din spennende klokke-reise videre:)
 
  • Elsker
Reaksjoner: Matsmet
Kan anbefale @Bjorn som selger. I beste TS-ånd var dette en rask og smertefri handel med god kommunikasjon gjennom hele prosessen
 
Takk til @bruno47 for en meget rask, effektiv og hyggelig lokalhandel!

Får satse på litt bedre tid neste gang vi sees, du er velkommen innom på kaffe og klokkeprat :)
 
Topp handel med @GT350! Mens jeg prøvde på og studerte ny klokke, hadde han fullservice-verksted i bilen og installerte nye lenkeledd for meg med sitt verktøy. Veldig hyggelig og helt prima opplevelse med alle fornuftige smitteverntiltak.