Sjokolade. Neida, rosegull!Hvilken farge var skydweller?
Sjokolade. Neida, rosegull!Hvilken farge var skydweller?
To dager gammel. Ekte entusiast!
Og det må vel være lov å kalle han en optimist i tillegg. Det er vel verdens dyreste datejust i skrivende stund. Og attpå til med den minst appellerende kombinasjonen med fluted/oyster. (Det er selvfølgelig bare min mening.)To dager gammel. Ekte entusiast!
Enig. Får vel en Submariner til den prisen.Og det må vel være lov å kalle han en optimist i tillegg. Det er vel verdens dyreste datejust i skrivende stund. Og attpå til med den minst appellerende kombinasjonen med fluted/oyster. (Det er selvfølgelig bare min mening.)
Ja, det skulle jeg mene. Av siste årgang også.Enig. Får vel en Submariner til den prisen.
Klokker må være den eneste gjenstanden jeg vet om hvor vannskade er noe som øker verdien. Spiderdial/krakelering/flekker/patina... hva enn de kaller det. Noen som muligens har tenkt i de baner at urverket kan ha tatt skade av oksidasjon/rust?Slike annonser synes jeg er gullkorn;
Flott patina på skiven * = med andre ord skadet/fuktskadet skive
Og selvfølgelig bekreftelsen av verdi,
Disse ligger mellom 15.000-30.000 (eks toll/frakt) på Chrono 24.
![]()
Lekker Omega Constellation Automatic Vintage
Selger en nydelig Omega Constellation * Dato * Automatic * Flott patina på skiven * Uoriginal krone * Ref 168.004 * Cal 561 * Ukjent servicehistorikk Disse ligger mellom 15.000-30.000 (eks toll/frakt) på Chrono 24. Tar i mot seriøse bud.www.finn.no
Klokker må være den eneste gjenstanden jeg vet om hvor vannskade er noe som øker verdien. Spiderdial/krakelering/flekker/patina... hva enn de kaller det. Noen som muligens har tenkt i de baner at urverket kan ha tatt skade av oksidasjon/rust?
Vannskader er i alle fall noe jeg legger vekt på når jeg handler "vintage"
Se på bildene av verket i annonsen , det er temmelig "møkkete"