Dagens klokke

Siden dette er den eneste klokken jeg har med meg på ferie(hva er galt med meg?) ble det denne og ett glass Chablis, mens jeg venter på sushi :)

IMG_0961.jpg
 
Etter et forfriskende bad i sjøen ble det Alpinist.
Innspeksjon av fruens beising :D
Er så lite aktivitet her i ferietiden, prøver derfor å være i overkant aktiv. 8)

Alpinist_Beis.jpg
 
Stemmer det ;) Og en Bühag Lux drilling har blitt foreviget også..
Har vært en tur "sydpå" hos foreldrene og da ble det en "Harrytur" også, så i dag har det blitt Ibericoskinke med "lun" avokado etterfulgt av sebrafilet med amadinepoteter og karamellisert rosenkål til middag. Sebra kan trygt anbefales! Fantastisk mør med korte fiber, litt lysere enn hestefilet og smaker litt "vilt". Hmmmm... Dette ble jo langt og totalt OT, men dagens klokke er Eternaen ;)
0712.jpg

Ser forøvrig at noen har funnet denne siden ved å søke etter "sebrafilet"....

EDIT: Måtte selvsagt teste dette selv, og jommen kom ikke Tidssonens dagens klokke tråd opp på første siden på google når man søker etter "sebrafilet". Haha... :p

Kan se ut som Ivar er synderen :p
 
Kult å se så mange på speedy trip.
Klar for litt kveldsnerding med speedy og to typer Montecristo.

d1b5a242.jpg
 
Stemmer det ;) Og en Bühag Lux drilling har blitt foreviget også..
Har vært en tur "sydpå" hos foreldrene og da ble det en "Harrytur" også, så i dag har det blitt Ibericoskinke med "lun" avokado etterfulgt av sebrafilet med amadinepoteter og karamellisert rosenkål til middag. Sebra kan trygt anbefales! Fantastisk mør med korte fiber, litt lysere enn hestefilet og smaker litt "vilt". Hmmmm... Dette ble jo langt og totalt OT, men dagens klokke er Eternaen ;)
0712.jpg

HVordan var vinen Ivar? den ser veldig bra ut :D

Dagens er min nye "favoritt"...håper det går over snart så jeg får brukt de andre litt...dårlig samvittighet ;)

3ae28556.jpg
 
To regnbuer... Hmmm... Da ser det ut til at "klokkefondet" går noen nuller i pluss i kveld :D
IMG_1531.jpg


IMG_1517.jpg
 
En fisketur med båt i kveld.
009 på armen ga igjen resultater i form av fisk, ble bra med makrell, dette er den første av 8.
Fiskeklokke = 009! :D

007_makrell.jpg
 
Den Railmasteren er bare helt herlig, Pejod!

Her oppe i dalom får man synge med det nebbet man har, og akkurat i kveld er det kinesisk. Det kan sikkert sies mye om et slikt ur, men den er automatisk, har GMT, holder tiden godt innenfor halvminuttet pr uke og dessuten liker jeg utseendet på den.


037-2.jpg
 
Etter Anders sin unboxing får jeg bare lyst til å gå uten klokke :p

Men klarer det ikke, så IWC her i dag også. Blitt glad i denne.

21072011188.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: MINUTE_REPEATER