Det reagerte jeg også påGlem klokke og klokkeglede - hva f... er det han har på seg???
Det reagerte jeg også påGlem klokke og klokkeglede - hva f... er det han har på seg???
Jeg tror det dreier seg om en såkalt "invistor-onepiece."Det reagerte jeg også på![]()
Jeg er ganske sikker på at det er et dynetrekk. Ligner på det jeg har på dynene i bua på fjellet.Glem klokke og klokkeglede - hva f... er det han har på seg???
InvistorbunadGlem klokke og klokkeglede - hva f... er det han har på seg???
Flott ny tjeneste for for oss urelskere
![]()
REGISTRERT BRUKTHANDLER TRENGER FLERE UR
VI OPPLEVER STOR PÅGANG FRA VÅRE KUNDER OG TRENGER FLERE KLOKKER TIL JULEHANDELEN. *SELGE DITT UR TIL OSS* Å selge til en godkjent brukthandel er raskere, ryddigere og langt enklere enn å selge klokken til en ukjent. Hos oss får du svar på henvendelsen din i løpet av noen timer og oppgjør finner...www.finn.no
"Ønsker du ikke at naboen eller forhandleren skal vite at du selger klokken din?
Å benytte vår kunnskap ved salg av ditt armbåndsur er både trygt, effektivt og forutsigbart.
Prosessen begynner alltid med et uforpliktende verdiestimat basert på vår omfattende kjennskap til markedets svingninger."
20 års erfaring, snakker vi her urmaker erfaring? Erfaring fra klokke butikk? Er det å eie et dyrt ur erfaring?
Han må skyndte seg å levere regnskapet for 2019, frist på onsdag.André Kvalheim Blomberg-Nygård - 7 roller i norsk næringsliv
Rolleinformasjon om André Kvalheim Blomberg-Nygård. Se hvilke roller (7), selskaper og relasjoner André Kvalheim Blomberg-Nygård har i næringslivet.www.proff.no
Skjønner godt han selger hvis han låner bort klokken til en haug med folk daglig.