Breitling-tråden

Jeg likte den jeg. Endelig gjør Breitling et design som ér Breitling.
Jaja, de dreit seg ut med den historien og innpakningen. Men se hva de prøver å gjøre her. Tøff klokke i fresh innpakking. Også har de sminka den med masse dilldall. Akkurat som Breitling har gjort gjennom all tid, og som de skal.

Synes den ser tøff ut.
Er forsåvidt enig i noe av kritikken.
Men, at den ikke er så funksjonell som den vil gi seg ut for betyr vel egentlig ikke så mye.
Proffe idrettsutøvere trenger vel denne like mye som proffe dykkere trenger en Sub, eller en Ploprof.:oops:;)

A39022 Twin Sixty Navitimer (full set) :)

Vedlegg

• A5B66A1C-5D99-4650-8822-C46B64A07B70.jpeg
    A5B66A1C-5D99-4650-8822-C46B64A07B70.jpeg
    103,9 KB · Visninger: 0
Vis vedlegg 212629

Vis vedlegg 212630

Mother of pearl avenger II gmt , laget for det Japanske markedet. Nettopp komt i hus !
Nydelig fargespill på skive, må bare finne en ekstra link eller to til lenka da Japanske håndledd har vært veldig smale

Vis vedlegg 212631
Flott klokke, og meget pen skive :)

Båten på profilbildet ditt ser spennende ut. Det er en båt-tråd i livstilsdelen en plass. Kanskje du vil fortelle litt om båten der;)

Ser det ligger mange nye Navitimer på blant annet Chrono24 som ikke er merket med Chronometer. Finner ikke disse på Breitling sine sider. Noen som vet hvorfor? Er det egentlig eldre modeller eller selges det kanskje flere varianter i andre land. Ser de oppgir samme ref. som på Breitling sine sider.
16259316-hqyi3eg8nzew9ewi8nudxw0a-Zoom.jpg

Redigert:
Breitling lanserte vel en rimeligere variant av Navitimer som ikke har B01-verket, men isteden benytter Breitling 13 for en stund siden.De kjennetegnes bl.a ved at størrelsen er redusert fra 43mm til 41mm og at skiven ikke har kontrastfarge i subdials. I tillegg er subdials plassert kl 6, 9 og 12 istendefor 3, 6 og 9. Datovinduet er kl 3 og ikke halv 5.

Jeg tenkte først at det kanskje var disse som ikke var merket chronometer, men det ser ikke sånn ut. Det kan virke litt tilfeldig om det står chronometer på skiven eller ikke. Noen har, andre har ikke, uten at jeg vet hvorfor. Merkelig...

Ja, det er veldig rart. Kjenner til 41 varianten, men mulig det er ulike skiver på 43 av en eller annen grunn ja. Ser det går igjen på Youtube også. Noen har, og noen har ikke. De skal alle ha Breitling sitt urverk med 70 timer reserve, så alle er vel sertifisert chronometer uansett.