Klokkecafé – løst og fast om klokker

1597260913797.png

Bra jobba av schnuten.
 
Gøy å vente i spenning på hvorvidt urverket.no faktisk fikk tak i LE'en som de nå har trukket fra nettsiden.
 
Gøy å vente i spenning på hvorvidt urverket.no faktisk fikk tak i LE'en som de nå har trukket fra nettsiden.

De klarer ikke få tak i de som fortsatt ligger der engang, så tviler sterkt.. har selv ventet 3 mnder på en som fortsatt ligger på nettsiden med oppgitt leveringstid på 2-5 uker
 
De klarer ikke få tak i de som fortsatt ligger der engang, så tviler sterkt.. har selv ventet 3 mnder på en som fortsatt ligger på nettsiden med oppgitt leveringstid på 2-5 uker

Aldri hatt problemer med å få klokker innenfor leveringsrammen der tidligere, men dette er første gang jeg nærmer meg 5 uker.
 
Tenkte jeg skulle spare overraskelsen til unboxingtråden

E: Med mindre den ikke kommer. Det er jo absolutt en mulighet.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Har så lyst å kjøpe en ny klokke, men finner ikke ut hva jeg vil ha!!! Sjekket Panerai; nope. Sjekket Doxa; nope.

:oops:
 
Takker for forslag. Det er noe med en varmgul farge, kontra de med signalgul. Liker den varme fargetonen bedre. Breitlingen over er i rett fargetone, men alt annet med Breitlingen er "too much designelements going on", dessverre.

Satt klar for å. bestille en slik Halios når den ble utgitt, men handelsløsningen krasjet så til de grader - så den glapp. Har ikke tenkt så mye på den siden da, men etter å ha sett DD med gul Stella-urskive, så ble jeg gira igjen på noe gult. :)

b432faa0-539a-426d-85e6-ded9eaa502ad.JPG