D
Deleted member 14560
Guest
Jeg bestilte en Sinn 903 St B E fra Oslo Ur-service for en tid siden. Sinn har hatt vanskelig for å levere i takt med etterspørsel, men i dag kunne jeg endelig hente pakken.
Jeg vil gjerne fremheve handelen med Oslo Ur-service som en glimrende kjøpsopplevelse. Jeg stilte mange spørsmål, og fikk raske og gode tilbakemeldinger på disse. Fikk også jevnlig melding om når klokka var å forvente hos meg.
Grunnet forsinkelse, ble det lagt oppi eska noe ekstra småsaker.
Jeg er svært fornøyd med klokka, og gleder meg til å få brukt den mye.
Klokka ble levert med feil reim, så jeg satte midlertidig på en semsket skinnreim. Behagelig å fin, men gleder meg til å få en blå skinnreim med hvite sting som bestilt.
Jeg hadde tenkt å skrive noe om selve klokka og Sinn, men det får bli en annen dag.
Takk for titten.

Jeg vil gjerne fremheve handelen med Oslo Ur-service som en glimrende kjøpsopplevelse. Jeg stilte mange spørsmål, og fikk raske og gode tilbakemeldinger på disse. Fikk også jevnlig melding om når klokka var å forvente hos meg.
Grunnet forsinkelse, ble det lagt oppi eska noe ekstra småsaker.

Jeg er svært fornøyd med klokka, og gleder meg til å få brukt den mye.

Klokka ble levert med feil reim, så jeg satte midlertidig på en semsket skinnreim. Behagelig å fin, men gleder meg til å få en blå skinnreim med hvite sting som bestilt.

Jeg hadde tenkt å skrive noe om selve klokka og Sinn, men det får bli en annen dag.

Takk for titten.