Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Gøy! Noen har satt opp en kasse til kattugle på min svigermors eiendom i Larvik/Sandefjord. Der er det kattugle, men har ikke vært og sett til den etter vinteren. Den lokket/markerte mye i november/desember. På treet kassen er satt opp på er det et godt belte med glatt plast, så vi får håpe det holder måren unna!

Det er full aktivitet i Stærkassa. Foreldrene flyr til og fra og ungene hyler. Merker jeg kan relatere meg til det. Vi merket fire unger hos stæren i dag.
80C31346-3A39-43B9-AF02-5821DE83B97D.jpeg

Min første bassgitar,

-Gratulerer! Gitarer har jo, som kjent, litt for mange strenger. :)

(Prøvde å spille bass da jeg studerte for -host- noen år siden - det var veldig moro, og i min bok langt mindre frustrerende enn å lære seg gitar skikkelig.

Fingertuppene mine var også veldig takknemlige.)

• Liker
Reaksjoner: Mariner
-Gratulerer! Gitarer har jo, som kjent, litt for mange strenger. :)

(Prøvde å spille bass da jeg studerte for -host- noen år siden - det var veldig moro, og i min bok langt mindre frustrerende enn å lære seg gitar skikkelig.

Fingertuppene mine var også veldig takknemlige.)
Tusen takk!

Synes det er sykt praktisk å bare måtte forholde seg til 4 strenger, gjør det ganske lavterskel å bare plukke opp bassen, riffe litt og kose seg. Så langt har jeg holdt på 4 timer og glist som ei lita unge.

Hjelper óg at jeg er den eneste i vennegruppa som har valgt å spille bass nå. Komplementerer de resterende 3 gitaristene og han ene pianisten ganske bra ;)

• Liker
Reaksjoner: OddE og Grendel