Generell snikksnakk

Da har solinor vert på befaring og gitt meg en pris som er 40 % rimeligere enn tilbudet til Kjell’s markiser som i tillegg gav meg 30 % i sitt tilbud. Nå får vi krysse fingrene for at det blir bra, takk for alle tips og innspill tidligere og god helg! @gullet @GrimReaper @Grendel @ErlendBA @Consigliere @West
Da håper vi det blir en bra løsning for deg!
Dette viser bare hvor mye tull/svindel det er i den solskjermingsbransjen!

Hva skjer med instagram kontoen til Dufour? La merke til en snodig "min histore" derfra uten å tenke nærmere over saken, og nå poster horological dicktionary at det er noe spennende på gang ang saken i sin historie.

Noen som vet?

Hva skjer med instagram kontoen til Dufour? La merke til en snodig "min histore" derfra uten å tenke nærmere over saken, og nå poster horological dicktionary at det er noe spennende på gang ang saken i sin historie.

Noen som vet?

Det er en fake konto.

Redigert:

Noen som vet?

Se der ja, nice work! Har fulgt med på horological_dicktionary iløpet av dagen hvor dette ble mer enn antydet, men jeg har ikke sett bevis ennå. Poster du dette på insta blir du månedens helt!

Se der ja, nice work! Har fulgt med på horological_dicktionary iløpet av dagen hvor dette ble mer enn antydet, men jeg har ikke sett bevis ennå. Poster du dette på insta blir du månedens helt!

Er mange som har rapportert denne kontoen. Men jeg vil holde dattera utenfor denne greia. Ille nok at jeg postet det her.

Er mange som har rapportert denne kontoen. Men jeg vil holde dattera utenfor denne greia. Ille nok at jeg postet det her.
Later til

Fair enough. Katta kommer nok, om den ikke allerede har det, ut av sekken uansett.
Må innrømme at jeg føler meg lurt og misbrukt. Her har jeg trodd at jeg liker "the man himself", og så er kontoen fake. I etterpåklokskapen burde man kanskje skjønt at en såpass u-digital mann som Dufour ikke henger på insta.

Åkke som, bra popcorn materiale her jeg sitter forskanset mot basselusker på en øy i Oslobukta.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Dessuten så er det vel mange som kan få hjelp...

Også har han vel kanskje litt bedre tid i hverdagen til å pusle med slikt enn det Dufour har. Dessuten er tilhører han, i motsetning til Dufour, den mer progressive sveitsertyske grenen av faget hvor du (litt satt på spissen) ikke blir ansett som en juksemaker for å ha innlagt strøm på verkstedet.

Når det er sagt så overrasker ingenting da selv min kjære mor har kommet seg på Facebook. Jeg var dog streng, og la umiddelbart ned et krasst totalforbud mot å være "teit mamma" i plenum hver gang jeg legger ut noe - så hun nå ringer meg bare isteden.

However, Kurt Klaus må følges. Takk for tips @Jon Henrik!

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Jon Henrik
Håper ikke dette sprer seg til for mange produsenter. :p
_20200430_161905.JPG

• Liker
Reaksjoner: Grendel
  • Liker
Reaksjoner: gullet