ADUANTG

Medlem
21. okt. 2015
Innlegg
594
Sted
Skedsmokorset
Skulle vært på vei ned gjennom Europa til Kreta denne helg. Den tur blir det ikke noe av... i år?
B8BFD1FD-FE40-49CE-93D7-87C64BB990B1.jpeg
AB996AB1-39F9-4D35-9795-7CE3A10C0CAD.jpeg
B310F08D-41D2-461B-8D07-BC20CA3B045B.jpeg
 
Flott bil. Hvordan oppleves motorlyden fra denne under kjøring?
Dette er jo et meget kontroversielt og meget diskutert topic! BMW er brukt store ressurser på dette og jeg mener de er kommet helt i mål, bilen låter i sport mode som den ser ut «Out of this w... « du kan høre mange eksempler på YouTube. Roadster og Coupe har vist en noe forskjellig Sound.
 
  • Liker
Reaksjoner: rolexx
Dette er jo et meget kontroversielt og meget diskutert topic! BMW er brukt store ressurser på dette og jeg mener de er kommet helt i mål, bilen låter i sport mode som den ser ut «Out of this w... « du kan høre mange eksempler på YouTube. Roadster og Coupe har vist en noe forskjellig Sound.

Har hørt en kjøre forbi som akselererte hardt, og bilen høres overraskende aggressiv ut. Om dette er lyd fra motoren kan vel diskuteres. Syns likevel at BMW i8 er en av de fineste bilene på veien, spesielt roadsteren. Du har nok mange timer med kjøreglede ventende på deg i sommer
 
Som jeg forstår er der en driver/høyttaler ute og rør/tubes som ledes inn i bilen. Det er mao ikke syntetisk lyd fra hifi-systemet som lager lyden inne! Med mindre du til daglig kjører Ferrari V12 eller eldre M blir de fleste ganske imponert... og liker du det ikke kan du bare velge MaxE-drive og alt blir tyst, det er vel den beste side ved i8 Roadster... lydløs cab!
 
  • Liker
Reaksjoner: rolexx