.

Free book to Boys. My sister had to play with her dolls. :mrgreen:

15809877294762035892938772348987.png

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg sikler fælt på flere modeller fra CJ, men har til nå holdt meg til Loake. Er CJ såpass mye bedre enn Loake at det er verdt nesten dobbel pris? Skal sies at jeg har vært strålende fornøyd med Loake så langt...
Har flere Loake og C&J selv. Loake er veldig gode sko til en fornuftig pris. Men C&J er merkbart bedre (i det ligger det ingen påstand om at Loake ikke er bra). Bruker typisk Loake til jobbslitere, og tar frem C&J når jeg har lyst.

• Liker
Reaksjoner: Rabagast
Jeg har mange gode erfaringer med Hackett på Regent St. Syntes de alltid har god service og fine klær der.

Morsom liste! Men må få si at Church’s måtte jeg dessverre forlate i fjor etter over 15 år som trofast kunde. Etter at merket ble mer og mer en melkeku for Prada på bekostning av kvalitet, har jeg konvertert til Loake. Men.... Crockett & Jones? Ser ut som noe som må prøves!

Har vært trofast C&J-mann siden 2013 nå, ekstremt fornøyd. Det eldste paret har nå en fantastisk patina. Samtlige av mine par har vært behagelige å gå i fra dag én.

Det har vært solid prisstigning siden det første paret (kostet meg £325, husker jeg), men etter mitt syn representerer merket fortsatt god value for money.

Swaine Adeney Brigg, produsent av fine lærprodukter, paraplyer etc, only the best.

Og Aero, skotsk produsent av lærjakker, kvaliteten er så høy at jakkene går i arv.

Og glem ikke Purdey og Holland & Holland, produsenter av hagler som er mer kunstverk enn våpen.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen og Grendel