Klokkespotting

172902

Sinn U1(?) og godt brukt Rimowa-kabinkoffert på Flesland akkurat nå. Må jo være noen her inne?
 
Tudor Black bay bronze på linje 4 retning ringen midt i rushen.
Den framstod som stor, men pen.
 
Fra Kapital;

– Ser du mye på klokken?

– Nei.

– Hva slags klokke har du på armen?

– Dette er en Rolex sportsklokke som jeg kan løpe med, dusje med, den tåler alt.

– Har du mange klokker?

– Jeg har tre selskapsklokker – alle er Rolexer. Jeg har en med lærrem, en med stållenke og en med plastrem.
173661
 
Redigert:
Fra Kapital;

– Ser du mye på klokken?

– Nei.

– Hva slags klokke har du på armen?

– Dette er en Rolex sportsklokke som jeg kan løpe med, dusje med, den tåler alt.

– Har du mange klokker?

– Jeg har tre selskapsklokker – alle er Rolexer. Jeg har en med lærrem, en med stållenke og en med plastrem.
Vis vedlegg 173661
Selskapsklokker? Plastrem?:rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: Wizardsix
Ikke vis @UJU denne artikkelen, da et avsnitt kan være smertefult. :)

Stryningen snakket nylig om sin interesse for klokker da han, broren Tarjei og kona Hedda Dæhli Bø gjestet Min Kveld på TVNorge.
Da kunne de røpe at Thingnes Bø forsøkte å sjekke opp sin framtidige kone med Snapchat-bilder av luksus, deriblant logoen til en Rolex-klokke, uten særlig hell. - Det var min første dyre klokke. Jeg hadde lyst til å vise den fram til Hedda for å imponere. Jeg ser i ettertid at det var helt idiotisk, men sånn er det. Man gjør ting i livet som man angrer på, sier Bø. - Det er favoritthistorien min, sier broren Tarjei.
 
Observerte det samme. Har ikke OGS brukt andre ur før dette? Vil tippe TAG er sponsor siden han benytter de.