Etterlysningstråden - Hvem eier denne klokken nå?

Takk takk,


Jeg leverte den inn til Swatchgroup (i Oslo). De tok ikke service på BP selv, så de sendte den til Sveits :) De var ikke vanskelig på noen som helst måte. Det tok derimot en del tid: 16 uker fikk jeg beskjed om når jeg leverte den inn. Det tok 15,5 uker.
 
Jeg hadde air commanden. Jeg tok full service for 15000 kroner på den i Sveits i 2016. Ble ikke full klaff, så solgte den videre. Var en kjent bruker her inne som kjøpte, men kommer pokker ikke på hvem det var.

@Chronodiver

Det var jeg som kjøpte denne av deg @Havvo. Jeg solgte den videre til brukeren "THOlsen", om han fortsatt har den vet jeg ikke. Kjempefin klokke som jeg nok har tenkt flere ganger at jeg ikke burde ha solgt, men som vanlig var det noe annet som fristen på den tideno_O

Kom til meg nyservet og lett polert i april 2016:)
downloadfile.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: oRamberg og Grendel
Det var vel minst to Air Commander her inne. Jeg kjøpte en av dem, i relativt sliten stand, sendte den på service hos Tidemann som brukte et år på å konkludere med at de ikke kunne ta service på den likevel, og fikk den så sendt til Sveits via Swatch Norge. Den ble solgt, altfor billig, til en kar jeg møtte på Bryne, som solgte den videre igjen etter relativt kort tid. Siden har jeg ikke sett den her. Den klokken @THOlsen nå har er vel den som @Jon Henrik eide?

Det er forøvrig en av de klokkene jeg har savnet mest i ettertid.

Edit: Jeg har skrevet om klokken her, men bildene har rompekvisene i Photobucket tatt som gissel.
 
Om ikke jeg husker helt feil, tror jeg faktisk at jeg har hatt to forskjellige Air Commands. Den siste gikk i bytte med et Oslo-basert medlem jeg dessverre ikke husker nicket til, for 2-3 år siden(?).
 
Noen som har kjøpt en de av alt for mange Planet Ocean´ene jeg har sendt avgårde? Om du har en slik Planet Ocean med 8500-urverkene med "Frøyland" i sertifikatet, gi meg en lyd...
 
Neste ut er JLC Navy Seals. @Sponon sin gikk vel til @Joar og videre pluss at @Celter hadde en som gikk ut. Er de i landet fortsatt mon tro?

Og viktigere, dere som hadde den hva synes dere egentlig? Mener å huske at bezelklikkene var slappe på noen av dem jeg har holdt opp igjennom.
 
Neste ut er JLC Navy Seals. @Sponon sin gikk vel til @Joar og videre pluss at @Celter hadde en som gikk ut. Er de i landet fortsatt mon tro?

Og viktigere, dere som hadde den hva synes dere egentlig? Mener å huske at bezelklikkene var slappe på noen av dem jeg har holdt opp igjennom.

Min gikk til en kar i Oslo. Fin klokke, jeg solgte for å finansiere andre ting. Savner den litt :)
 
Hei

Jeg angrer på at jeg solgte en Omega planet ocean 2500 med liquid metal skive for noen år tilbake. Er den noen som kjenner til hvor en slik kan oppholde seg nå ?

last ned.jpg