Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Vi mishandler grisene, men dere skal vite at det ikke er noe vi står for! ...og denne pakken med koteletter fra det gigantiske fryselageret vårt kommer fra en gris som aldri så dagslys før den møtte slaktepistolen. Litt av en kjøttfarse. Så setter noen igang med å skyte ulvene, som knapt tar sau sammenlignet med hvor mange som dauer fordi de faller, kløner, blir vanskjøttet (vankjøttet?) og generelt ikke tatt vare på, bare får (sic) å fryse ned sauene og selge de til dumpingpris til Nestlé Purina, slik at hundene, som avstammer fra ulvene, kan få spise de... Galskapen tar ingen ende i den bransjen.

Ikke noe bading i havet i dag..
IMG_20190630_140926.jpg

• Liker
Reaksjoner: Grendel
3 uker med herlig buss for tog. Det som var en perfekt pendledistanse med 20 minutter rolig gange og 15 minutter tog er nå blitt 35 minutter til fots og 50 minutter med buss.

Det passer jo utrolig godt nå som været er bra og man helst vil være alle andre steder enn på en buss (eller kontoret, for den saks skyld). For ikke å nevne at buss er blant de få kollektivtilbudene som gir meg en brennende lyst til å la samtlige isbjørner drukne og klimaendringene gå sin gang på ren trass.

Jeg reagerer på alt. Hele forumet er fryktelig å bruke på mobil enhet. Men det hjelper meg med å kutte i mobilbruk at TS er så elendig da, så noe positivt er det jo.

Jeg syntes teksten på varsel er litt merkelig.... reagerer med liker? Å reagere forbinder jeg mer med å f.eks «reagere med sjokk og vantro» «reagerer sterkt» hvis du mener hva jeg skjønner?

Ja, da ble det vel ikke noe bading idag heller? Bor et par hundre meter lenger vest
Var bare ved bassengene men så jo hvite skumtopper på bølgene. Blir kanskje en tur på stranda i dag selv om barna på 4 og 6 stortrives i bassengene her.