Dagens klokke

Hei folkens. Ny her, men har allikevel vært med en stund :)
Interessen for klokker har hele tiden vært til stede, men etter å ha lest en del på forumet, ser jeg jo nå hvorfor dere er så mange..

Min 40-års gave fra min kone:

2011-06-05220122.jpg

Det er litt av en gave å få på sin 40 års dag. Og helt tatt på senga, bokstavelig talt :)
Hvordan jeg skal overgå det på hennes dag, vet jeg sannelig ikke. Men har jo 5 år på å finne det ut :)

Knall flott klokke! Jeg kan ikke se noe galt med den :) og jeg har sett mange, og spotter en fake på 100m avstand ;)

AW :)

Knall flott klokke! Jeg kan ikke se noe galt med den :) og jeg har sett mange, og spotter en fake på 100m avstand ;)

AW :)

Godt å høre- hater å se folk bli lurt (og det har skjedd..)

Hengte meg opp i:
- "Bezelperlen" (Ser ut som den er "senket" ned i bezelen)
- Bezeltaggene rundt 50 (ser tykkere ut enn de andre og ikke "skarpe")
- L i ROLEX under rolexkrona ser ut som den står veldig langt til venstre
- "Swiss made" kl 6 ser ut som har veldig langt mellomrom mellom ordene

Helt sikkert bare bildet som spiller meg et puss :)

16613 er fine ur er i alle fall..

Godt å høre- hater å se folk bli lurt (og det har skjedd..)

Hengte meg opp i:
- "Bezelperlen" (Ser ut som den er "senket" ned i bezelen)
- Bezeltaggene rundt 50 (ser tykkere ut enn de andre og ikke "skarpe")
- L i ROLEX under rolexkrona ser ut som den står veldig langt til venstre
- "Swiss made" kl 6 ser ut som har veldig langt mellomrom mellom ordene

Helt sikkert bare bildet som spiller meg et puss :)

16613 er fine ur er i alle fall..

Her prater vi 40-års gave, de som ikke vet hva de prater om bør da iallefall ha vett til å holde kjeft ;)

AW

Her prater vi 40-års gave, de som ikke vet hva de prater om bør da iallefall ha vett til å holde kjeft ;)

AW

Spiller da ingen rolle om det er 40-års gave, thomaswi har noen gode poeng her, og han prøver bare å hjelpe.

Forstår ikke kritikken din, Mr. Jeg-spotter-en-fake-klokke-på-100m-avstand :confused:

Årets sommerbeater på armen...;)

http://tapatalk.com/mu/536ca562-0f37-25be.jpg[IMG][/QUOTE]

Hadde en mistanke om at det var denne..!
Veldig greit ur til stranden, hagegraving og andre destruktive hobbyer. Men få den på en nato, gummien blir så klissete av solkrem. ;)

Spiller da ingen rolle om det er 40-års gave, thomaswi har noen gode poeng her, og han prøver bare å hjelpe.

Forstår ikke kritikken din, Mr. Jeg-spotter-en-fake-klokke-på-100m-avstand :confused:

Enig med Sponon. Relevante og godt begrunnete poeng fra en som bare vil hjelpe. Og som jeg forøvrig syntes opptrer korrekt og trår forsiktig her.

Om det er hold i påstanden vet jeg dessverre ingenting om.

Enig med Sponon. Relevante og godt begrunnete poeng fra en som bare vil hjelpe. Og som jeg forøvrig syntes opptrer korrekt og trår forsiktig her.

Om det er hold i påstanden vet jeg dessverre ingenting om.

Må nok si meg uenig med deg her, rousp (og Sponon). Jeg reagerte også på dette innlegget, spesielt siden klokken er en slik gave. For ikke å snakke om at mannen er helt ferskt medlem... Velkommen, liksom...

Man kan sende en pm om slikt, dersom man har noe å utsette.

Ja forresten... Velkommen Falx :)

Velkommen til forumet- gratulerer med 40 årsdag og ny klokke!

Mener ikke å fornærme hverken deg eller kona- men fikk dere papirer med og er sikker på at den er ekte? (Det er endel ting som ser litt underlig ut, men kan jo være bildet som gjør det, eller jeg som er overdetaljfokusert.. )

Du fornærmer hverken meg eller min kone B-) Og du er nok overdetaljfokusert og bildet som lyver litt. selvfølgelig følger det med sertifikat etc med klokken. og en svært iherdig bruker på dette forumet var med min kone og verifiserte. og han stoler jeg på . Og litt sunn fornuft har jeg vel selv også når det kommer til lureri og fanteri ;)

Må nok si meg uenig med deg her, rousp (og Sponon). Jeg reagerte også på dette innlegget, spesielt siden klokken er en slik gave. For ikke å snakke om at mannen er helt ferskt medlem... Velkommen, liksom...

Man kan sende en pm om slikt, dersom man har noe å utsette.

Ja forresten... Velkommen Falx :)

Og jeg er helt enig med deg, Jayeff, spesielt med tanke på at Frodo allerede tidligere i tråden bekreftet sin tilstedeværelse under kjøpet.

Gratulerer med vel overstått, Falx - og med et veldig flott og vaskekte ur :)

Og velkommen på Sonen!

Er det noe jeg ikke liker, så er det krangling på forumer. Det er så slitsomt. For de drar seg så fort opp. Enig med Sponon, her.

Du fornærmer hverken meg eller min kone B-) Og du er nok overdetaljfokusert og bildet som lyver litt. selvfølgelig følger det med sertifikat etc med klokken. og en svært iherdig bruker på dette forumet var med min kone og verifiserte. og han stoler jeg på . Og litt sunn fornuft har jeg vel selv også når det kommer til lureri og fanteri ;)

Godt å høre- og takk for at du tar det i beste mening. Innser at det var dårlig dømmekraft å poste her i stedet for å sende deg en PM. Er hjemme i pappaperm om dagen så jeg skylder på lite søvn og "ammetåke" :)

Atter en gang gratulerer-

..og ettersom dette er "Dagens klokke" tråden:
En "fjern slektning" sier hei. (Ikke så ny og fin som din, men har da sin sjarm)

1680.jpg