Dagens klokke

Når man skal jobbe hele natten så passer det godt med et skikkelig lumeshot, Steinhart Triton er ille verst i så henseende :)
bc94de6c-2a05-3f9b.jpg
 
Kjæresten har fødselsdag i dag og gaven falt i smak. Den enkleste måten å få forståele for denne lidenskapen på er å spre viruset :D

PPandJLC.jpg
 
Herlig fridag. Utfor på Ulriken etterfulgt av sjøen og til slutt nattjazz. Har enorme forventninger til Tortoise i kveld. Her WS fra sjøen. Tatt mot gulvet i et forsøk på å ikke framstå som gal (av og til må det litt diskresjon til :D )

L1000680.jpg
 
Børstet støv av min gamle konfirmantpresent i kveld.

Ingenting eksklusivt, men jeg liker den nå som jeg har fått på en brun Hirsch lærreim på den.

5794734714_8c8be45e34_z.jpg
 
Kjæresten har fødselsdag i dag og gaven falt i smak. Den enkleste måten å få forståele for denne lidenskapen på er å spre viruset :D

PPandJLC.jpg

Dette var flott, disse urene ser man ikke hver dag! Du får hilse din kjære og si at Reversoen tar seg meget godt ut! :smile: Av rene kvinne-ur, så er nok Reverso (sammen med Omegas Constellation) mine favoritter.
 
TAKK! Hehe....tell me about it;) Jeg har glist fra øre til øre siden Mathfjeld ga
slipp på den. Har hatt lyst på en lenge, men de vokser ikke akkurat på trær.

Har faktisk vært inne på tanken om en slik selv. Det er ikke lenge siden det var en til salgs i DK, om den ikke er til salgs enda da. Måtte slutte å myse på den fordi en enkel impulshandling fort kunne gått ut over ekteskapet :grin:
 
Støvklut, vaskebøtte og støvsuger.............. måtte nesten bli Monster i dag.
Forberedelse til lag, mangler vel egentlig bare skaut og forkleet, skikkelig hushjelp! (fruen har "kjøkkentjeneste")

Fruen måtte i butikken, hadde hun sett at jeg drev med bilder av "de fordømte" klokkene nå...... åh fy ...... ;)
Synes vel egentlig ikke det er nødvendig med bilder av folk som koser seg med en duggfrisk en eller koser seg på sjøen etc. i dag. :D

Joda kos dere alle TS`ere, nyt været, vasker litt i mens jeg........ :p
Fortsatt god helg!

Vask.jpg
 
Dette var flott, disse urene ser man ikke hver dag! Du får hilse din kjære og si at Reversoen tar seg meget godt ut! :smile: Av rene kvinne-ur, så er nok Reverso (sammen med Omegas Constellation) mine favoritter.

Takk, det skal jeg gjøre :)
 
20110604_003.jpg


Eg følger Helsvett's oppfordring om å nyte været. Glad eg fekk unna vaskinga på torsdag når været var dårleg.
God helg til all TS'ere.