Klokkespotting

Jobber du med inkasso? Samtlige jeg har hatt møter med i inkasso selskap ser ut som om de har konkurranse om å ha største pulsklokka på armen til dress.

Hyppige møter med inkassofolk, en kjent bivirkning av langt fremskreden klokkemani.
 
Jobber du med inkasso? Samtlige jeg har hatt møter med i inkasso selskap ser ut som om de har konkurranse om å ha største pulsklokka på armen til dress.

Det er ganske funny, for jeg jobber ikke med inkasso, men firmaet mitt har også en inkassoavdeling, så vi kan jo ikke utelukke at det var dit han skulle.
 
Sett litt av hvert denne uken, en liten omega constellation og en Rolex DJ på tirsdag. På onsdag så jeg en DJ til også en GMT TT Rootbeer, igår så jeg en Omega PO med organge bezel.
 
Sett litt av hvert denne uken, en liten omega constellation og en Rolex DJ på tirsdag. På onsdag så jeg en DJ til også en GMT TT Rootbeer igår så jeg en Omega PO med organge bezel.

Hvor er det dere vanker hen? Skulle så gjerne ha blitt "spottet" en gang :p
 
Du får sette deg utenfor HiO med klokken høyt hevet, så skal nok jeg få øye på deg hvertfall :)

Sykler mye i Oslo og da ser jeg mye klokker på sjøfører i saktegående kø. Kanskje feil sted å ha fokus men, gjør det litt mer spennende.
 
Patek nautilus 5711 på båten over til Dronningen for rundt en time siden. På en asiatisk jente i midten av tyveårene.
 
Stemmer nesten, den Omega POen var på en kunde hos Lerstang Ur på Aker Brygge.
 
Du får sette deg utenfor HiO med klokken høyt hevet, så skal nok jeg få øye på deg hvertfall :)

Sykler mye i Oslo og da ser jeg mye klokker på sjøfører i saktegående kø. Kanskje feil sted å ha fokus men, gjør det litt mer spennende.

Vi får avtale tid en dag, så slipper jeg å stå utenfor HiO og blomstre unødvendig :p
 
DJ på dame på veterinærhøyskolen i Oslo påfulgt av speedmaster broad arrow på litt eldre type på Åpent bakeri på Damplassen
 
Du får sette deg utenfor HiO med klokken høyt hevet, så skal nok jeg få øye på deg hvertfall :)

Sykler mye i Oslo og da ser jeg mye klokker på sjøfører i saktegående kø. Kanskje feil sted å ha fokus men, gjør det litt mer spennende.

Har du ikke spottet en PO med orange bezel inne på læringssenteret i P35 ennå? :p
Har spottet en (1!) ok klokke på HiO, det var en blå quarts seamaster! på 3 år! Henger jeg i feil bygg? :confused:
 
Har du ikke spottet en PO med orange bezel inne på læringssenteret i P35 ennå? :p
Har spottet en (1!) ok klokke på HiO, det var en blå quarts seamaster! på 3 år! Henger jeg i feil bygg? :confused:

Da får du ta en titt på armen til Bjørn Engebretsen. Om du er på ing. mener det er han jeg har spottet med en sub. Ellers er det ikke så mye spennende på p35 nei.
 
Diger Corum Admirals Cup 48mm på blå gummirem spottet i sushibaren på Nodee i går kveld. Klokken stod vel i utgangspunktet i stil med karen som var likledes diger.
 
rolex sub på carina dahl i fire stjerners middag?

Hehe, prøvde å finne bilde av den på bloggen hennes, men da kom det bare et ts medlem opp
688005-11-1305791692764.jpg