TS Drives

Nicolai

Podcast-vert
Medlem
29. nov. 2012
Innlegg
1.205
Sted
Oslo
Tut og kjør med medasylanter!

GTAmJARAMA1.jpg


Vi har allerede et årlig Bil-, MC- og Klokketreff i Mai/Juni. Og det er meget trivelig. Men, for noen er det ikke nok med kun én gang i året. Derfor har det blitt foreslått å lage en tråd for noe mer spontane (eller regelmessige, men mer frekvente) kjøreturer i Tidssonens mange entusiastkjøretøy.

Her har vi allerede noen ruter å prøve: Kjøreruter i Oslo og Omegn

Om veiene er OK rundt påsketider tenker jeg å kjøre en første utgave i Oslo. Nærmere dato kommer.
Personlig stiller jeg med Alfa og startkabler.

Tråden er ment for at alle kan foreslå og/eller melde når de tenker seg å ta en tur. Forøvrig oppfordres det til å ta initiativ til treff rundt om hele landet!

Go!
 
Tenkte ta opp tråden selv nærmere, men i min kalender er noen lørdager (før juni) mer åpne enn andre, hvis været ser lovende ut og ikke kalender fylles opp er jeg klar:

6, 13. April,
4, 18, 25. Mai.

Kan også nevne et par andre ikke-klokkerelaterte events i april(kanskje egen tråd etter hvert?):
Porsche 911 992 lansering Porsche Center Oslo, Asker&Bærum lørdag 16.3.
Cars&Coffe førstkommende søndag (17.3), hvis det er sommerdekkføre så drar jeg selv dit.
Trackday 13 og 14 april. (er også flere på hverdager).
 
  • Liker
Reaksjoner: komodo
Det er meldt fint vær i morgen lørdag 23.mars.19! :)

Jeg er ikke vond å be om noen vil ta en liten GTG med cruising (med utganspunkt i Oslo-traktene). :D
 
  • Liker
Reaksjoner: komodo
Det er meldt fint vær i morgen lørdag 23.mars.19! :)

Jeg er ikke vond å be om noen vil ta en liten GTG med cruising (med utganspunkt i Oslo-traktene). :D

Jeg er ikke helt fremmed for det der! Har en tentativ plan som potensielt ryker ut av vinduet, men håper å få avklart det tidlig i morgen...

Er det flere som vil melde seg på?
 
  • Liker
Reaksjoner: Zawatch
Det er meldt fint vær i morgen lørdag 23.mars.19! :)

Jeg er ikke vond å be om noen vil ta en liten GTG med cruising (med utganspunkt i Oslo-traktene). :D

Hvor og når passer dette? Tror mange av rutene som er foreslått i linken over har snødekte veier, eller?
 
Da blir det cruising til Rakkestad,traktene i dag.
Oppmøte Lillestrøm ca 1230.
(Adr på PM)
Regner med det blir via fetsund og Mysen en vei, og trolig via ytre Enebakk, Elvestad, Askim, og skiptvedt(eller mysen) den andre veien.
Har også ledig passasjerplass, for noen som ikke er pirkete på fart, støy og g-krefter i svingene.. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Da blir det cruising til Rakkestad,traktene i dag.
Oppmøte Lillestrøm ca 1230.
(Adr på PM)
Regner med det blir via fetsund og Mysen en vei, og trolig via ytre Enebakk, Elvestad, Askim, og skiptvedt(eller mysen) den andre veien.
Har også ledig passasjerplass, for noen som ikke er pirkete på fart, støy og g-krefter i svingene.. :)
Hadde jeg visst dette litt! før så Thomas :)
 
  • Liker
Reaksjoner: komodo og Zawatch
Takk selv @Zawatch ! Super tur som må gjentas. Kanskje vi får med flere TS'ere også :)
Jeg fikk ikke tatt et eneste bilde, så bra du fikk foreviget noe i hvert fall.. :p

Usikker om jeg rekker C&C i morgen. Blir i så fall på sparket!
 
  • Liker
Reaksjoner: Zawatch