114060 2017- hjelp til verdi

Medlem
7. jan. 2019
Innlegg
2
Sted
Stavanger
Jeg vurderer salg av 114060 2017 modell. Jeg er klokkens andre eier og når jeg kjøpte den var den komplett. Jeg har bilder av kvittering og garantikort, sendte dette inn til forsikringsselskap når jeg forsikret klokken. Men nå når jeg kjenner flippesyke og kikket i klokkeboksen har både garantikort og kvittering forsvunnet! Huset endevendt, men disse to dokumentene er borte. Ellers er klokken komplett, med prislapp og tag.
Jeg leter fortsatt, men hvis det ikke dukker opp. Hvor mye vil det påvirke verdien og hvilken verdi ville dere satt?
Det finnes altså fotografisk bevis for kjøp og ektehet, men ikke lenger fysisk.

Har spurt Askeland om mulighet for å utstede nytt garantikort eller kvittering, men det var umulig. Er jo meget underlig at man ikke kan få en kopi av kvittering spør du meg, men de tilbydde kun kopi av kjøpshistorikk og da jeg er klokkens andre eier var jeg like langt....
 
Noe betydning vil det ha, men rabatten du må gi begrenses noe av at du har bilde av de nevnte dokumentene.

I dagens marked går den vel raskt uansett. Du kan sjekke her og feks Finn (ignorer de høyeste drømmeprisene) for å få en viss pekepinn på pris, og så vil markedet si sitt.

Lykke til!
 
  • Liker
Reaksjoner: Fiveoclock
Noe betydning vil det ha, men rabatten du må gi begrenses noe av at du har bilde av de nevnte dokumentene.

I dagens marked går den vel raskt uansett. Du kan sjekke her og feks Finn (ignorer de høyeste drømmeprisene) for å få en viss pekepinn på pris, og så vil markedet si sitt.

Lykke til!
Takk:)