Medlemspresentasjon – ny på Tidssonen.no?

Hei.

38 år gammel mann frå Hardanger her. Har tilbragt så mykje tid som gjest her på forumet at no var tida komen å melde seg inn.
Har ein del klokker liggande, hovudsakeleg quartz, men i det siste har interessen for mekansike ur auka. Siste innkjøp var Longines legend diver. Svært fornøyd med den.
Neste på ønskelista er Omega.

Velkommen skal du være!

Legend Diver er en utrolig flott klokke som fort kunne kostet det doble om det hadde stått en annen produsent på skiven ;). Meget godt valg!

Velkommen Bromle.:D
Alltid hyggelig med nye medlemmer som vil være med å blakke seg i massepsykosens navn.;)

Hei Bromle.

Regner med at du har fått med deg advarslene om hva et medlemsskap her på TS kan medføre :D

Legend Diver står høyt, veldig høyt, på min ønskeliste. Nydelig klokke.

Selv om jeg er en fersking her på forumet tar jeg motet til meg og ønsker deg velkommen - du kommer til å trives blant alle de gale, men hyggelige folkene her inne.

Takker så mykje for velkomsten.

Og joda Minuteman. Eg er klar over alle fristelsene som er her inne. Både eg og klokkekontoen min gler oss (mest eg sikkert) til framtidas klokke kjøp.

Velkommen Bromie :)

Vi gleder oss til unboxing-trådene dine fremover! ;)

hei

mitt navner tom ,44 år,gift ,bor i oslo hvor jeg er født.driver innen transport og er fersk i klokkeverden.har vel alltid vært facinert av mekaniske ur men det har på en måte vært utenfor rekkevidde helt til i fjor da jeg kjøpte en submariner av en kamerat.har pr i dag 3 ur som jeg er veldig fornøyd med. lærer litt for hver dag og er innom ts daglig. sykdommen forverrer seg for hver dag,noe min kone lar meg høre tilstadig.
07052011074.jpg
21042011054.jpg
29042011060.jpg

Velkommen lilletom :)

Jeg har ingen planer om å ønske deg god bedring :p

Flotte klokker du har fått deg!

Velkommen begge to!

Ser ut som du har fått en flying start lilletom :) Flott samling!

Hei

Hei! Jeg er en 1979 årgang fra Sandefjord med litt over medium interesse for mekaniske ur :D. Meldte meg inn som medlem for bare noen dager siden, men har lenge fulgt med som tilskuer på dette forumet.

Hei, nytt medlem...

Har oppdaget at det blir mer og mer vanlig å introdusere seg selv på slike forum, så hei på dere.
Jeg begynte med klokker for et halvt års tid siden. Etter at jeg fikk mobiltlf for 17 år siden sluttet jeg med klokke. Men så begynte jeg å reise offshore for 3 år siden, og trengte klokke. Kjøpte billig quarts hos Claes Ohlson til 99 kr. Så ble jeg oppmerksom på at flere kollegaer hadde riktige klokker. Jeg kjøpte en pen nyoverhalt Omega Seamaster fra 1957 fra Dag Braanaas i NURK. Siden kjøpte jeg en billig Invicta Pro Diver som arbeidsklokke, og en Jacques Lemans Geneve dressklokke. Neste kjøp blir en Certina DS1, og så en Seiko FFF.
Jeg er 42 år, arbeider som børsemaker og Wireline Operator.

Hei og velkommen!

Det er ikke for sent å snu!!! Om du ikke har planer om å pansette hus, bikkje og båt for å kjøpe klokker hadde jeg holdt meg langt unna tidssonen. Forumet fungerer ufattelig dårlig på oss som har litt dårlig impulskontroll.

Fra spøk til revolver (pardon the pun) artig med en børsemaker, tror ikke vi har det her inne ennå.

Du må gjerne ta litt bilder av klokkene dine å legge ut:)

-mathfjeld

Takk for det, jeg har vært medlem på watchuseek et par måneder, så jeg sjønner hva det går i...! Er offshore nå, skal sende inn bilder av min beskjedne samling når jeg kommer hjem.