Dagens klokke

I dag var det Breitling Chrono Avenger sin tur. Tross en størrelse som jeg vanligvis aldri ville nærmet meg, så er komforten topp. Lav vekt grunnet titan og en utsøkt Isofrane reim sørger for dette.
At den lukter deilig av vanilje er jo bare en bonus :D

IMG_0895.jpg

Jeg hadde Speedyen på Norges-NATO, men det ble en litt hektisk dag i går, så jeg fikk ikke tatt noen wrist shots. Det får derimot duge med dette bildet av meg i formasjon med to andre fly over Oslo og Skaugum i går. Kan hende noen så oss? Vi var ute på morgenen, og fløy over Skaugum idet korpset spilte Kongesangen og NRK filmet oss.. :) Vi var også ute en tur i formasjon fra kl 14, da vi fløy over en minnemarkering på Furuset, der det var kransnedleggelse på minnesmerket over Ole Reistad, det norske luftforsvarets "far". Turen gikk deretter over Ring 3 til Sandvika, innover fjorden mot Aker Brygge, og så over Nordstrand, Alnabru, Lørenskog, Strømmen og Lillestrøm før vi landet på Kjeller igjen.

Det nærmeste jeg kom et WS i går får bli dette bildet av meg, tatt fra et av de andre flyene i formasjonen:

[Edit: Flyet matchet jo Norges-NATOen :D ]

tiger17mai.jpg

Arbeidsjernet og jeg har vært ute med traktor og gravemaskin i dag. Her et lite stemningsbilde fra traktoren på vei til kompostdynga med kvist.

190.jpg

Mobilbilde og bildekvaliteten er så som så. Valgte sort/hvitt for å illustrere det triste og regntunge været vi har hatt i dalen i dag.

Er for tiden på island, så dere får "dagens" fra i går og i dag, håper det går bra;)

Begynner med SubC i går utenfor Blue lagoon...

a8555e87.jpg

5834af75.jpg

I dag ble det sightseeing og isbre vandring med 312...

acac8598.jpg

Skogafoss i bakgrunnen...
d26792be.jpg