Dagens klokke

54d09ef8-df39-7fc9.jpg
 
Jaja. Så er vel jeg også en slags flipper da.
Denne ble min i kveld etter et meget hyggelig møte med Rovers. Takk for hyggelig handel og prat!:cool:
Den er et usedvanlig imponerende ur, som fortjener langt bedre bilder enn det jeg og min iphone klarer å produsere. Men, men...

80f0040b.jpg
 
Jaja. Så er vel jeg også en slags flipper da.
Denne ble min i kveld etter et meget hyggelig møte med Rovers. Takk for hyggelig handel og prat!:cool:
Tenkte jeg det ikke. Du var jo veldig ivrig på å pm-me rovers, som like etter reserverte klokken..
Grattis med klokken, den ser kul ut! Gleder meg til å tafse på den på torsdag, mr flipper ;)
 
Som sagt over, vi trenger nok alle hjelp ;)

fant ut at div. filmer på tv samt div. spillkonsoller var for kjedelig... hvorfor kaste bort tiden på slikt når man kan sitte pal på TS? :confused:
 
På vei til min brors konfirmasjon, dessverre inneholder ikke klokkeboksen noen dressy ur for øyeblikket

5f22b7d6-2ac7-6e2f.jpg
 
Helgen har jeg tilbragt på Gardermoen Raceway som brann- og redningsmann. På håndleddet har jeg båret min kjære G-Shock

2011-05-15231149.jpg



En klokke som fungerer helt utmerket, selv når det blir litt action

[video=youtube;JVwBPorILOQ]http://www.youtube.com/watch?v=JVwBPorILOQ&feature=share[/video]

(For den nysgjerrige; jeg kommer inn fra venstre etter ca. 45 sekunder, iført gul hjelm og blå/gul branndress)