Klokkeplaner for 2019

Håper og satser på 126710 BLRO. Ellers tror jeg det blir et rolig år fir min del. Pam 1312 tror jeg kanskje blir byttet i noe annet da Panerai blir for stort for min del. Men vet ikke hva som evt skulle erstattet den.

• Liker
Reaksjoner: WatchByA
Det er mye som tyder på at 2019 blir året jeg går til innkjøp av en Speedmaster for fjerde gang. Ellers får jeg mer og mer lyst på en North Flag, virker som en klokke folk beholder i samlingen. Om ikke Tudor da kommer med noe mer spennende i 58-format. En Pelagos eller GMT. Det hadde vært noe.

• Liker
Reaksjoner: Ringeklokke
A. Lange & Söhne innen første kvartal av 2019 (såfremt klokken blir levert til riktig tid) :)

• Liker
Reaksjoner: Dingle
12 nye håpløse måneder på ventelister :(

waiting.jpg

Siden det ser ut som det blir utskifting av bolig i løpet av neste år blir klokker sisteprioritert. Planen er at det ikke blir så dyrt med bolig at Speedmasteren må gå.

• Liker
Reaksjoner: OldemorsPiquet
Inn:
Hus
Tudor BB58

Ut:
116610LN
Tudor GMT Pepsi
Seiko SLA017

"Keeper":
16710

Her kunne jeg selvsagt listet opp et lite knippe klassikere som har fristet over lengre tid, men klok av skade (les. Klokkeplaner 2018-tråden) så går jeg for "nyte det jeg har og bruke pengene til mer fornuftige ting*"

*fornuftige ting er her definert som hva enn min samboer mener er mer fornuftig enn klokker i gjerningsøyeblikket. F.eks lamper til den allerede lyse stuen eller en doodle-doo valp som uforklarlig nok koster 52 ganger mer enn den forrige hunden.

Redigert:
Inn..
Huff begynner bli litt gammel da man vurderer en FP.Journe eller Lange&Søhne.
Kanskje noe mindre uavhengig merke men er nok da et tapsprosjekt.
Ut..
SD4k forsvinner nok sammen med Ed White speedy, noe må ut hvis noe kommer inn..