Klokkeplaner for 2019

Edzilla

Community Manager
Støttemedlem
Medlem
5. sep. 2011
Innlegg
13.301
Sted
Oslo
Som tittelen sier; Hva er klokkeplanen deres for 2019?

Jeg satser på et litt rolig år med kun et par unboxinger. GMTIIc BLNR håper jeg å ha klar til sommerferien. Ellers ingen store planer.

...Håper også på PP5712/1A
 
Redigert:
4CD01669-BCCE-4936-B629-6B59E22D05EF.png

BNIB
 
Litt surt ja. Angrer nå på at jeg sa nei til en for litt siden og lot den gå til neste og at jeg ønsket å kjøpe min nærmere sommeren som opprinnelig avtalt med dem :rolleyes:
Nymotens masseprodusert stål Rolex får du alltids tak i, prøv heller å finne en vintage seadweller 1665 eller en submariner 5512, hva med en Explorer 1016 eller en GMT 1675. Takke meg til fine originale vintage Rolex som ikke er produsert i store kvanta.
 
Nymotens masseprodusert stål Rolex får du alltids tak i, prøv heller å finne en vintage seadweller 1665 eller en submariner 5512, hva med en Explorer 1016 eller en GMT 1675. Takke meg til fine originale vintage Rolex som ikke er produsert i store kvanta.

Nå har vel Rolex i moderne tid alltid produsert i store volum. Dermed et masseprodusert merkevare.
Ønsker man noe ikke hvermannsen sprader rundt med. Se heller til de uavhengige merkene. Kan anbefale et besøk på SalonQP.
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet og Genta
Jeg må innrømme at 126710BLRO er eneste som vil friste meg, eller en dykker som ikke er presenter ennå for 2null19.
Har hatt en og eneste GMT klokke (2534.50.00)
Lysten har alltid vært å ha en GMT, men ingen har fristet meg like mye som en 1267BLRO i senere tid, "batman" har vært der også,- men nå som den er visket ut av sortimentet..
Jeg har også sett på et annet merke som har fristet meg i ca. to år nå, Panerai nemlig. Jeg klarer ikke å lande på riktig model da det er så få dykker varianter. Så nylig på PAM01305 og PAM01389 da en dykkerkrans må nesten til for gi meg den følelsen. Deres 00670 har mye riktig for meg som en god GMT kandidat, men er ikke realistisk for meg mtp pris. Brozo som dykker er også ikke realistisk av same grunn. Jeg er meget spent på 00982, den gir meg gode vibes- meget gode. Og prisen er?
Egentlig så finnes det så forbanna få destro klokker, jeg ønsker meg helst en moderne destro dykker med GMT viser:rolleyes:

Utover det så elsker jeg min LHD Pelagos, bra klokke på mange måter.
 
Avhenging av hvordan Brexshit går, kan det hende at det endelig er tid for noe nytt. Må vel bli JLC etlant. :)
 
En hulk og en oyster perpual med hvit skive er på vei:) Etter disse må jeg prioritere ferier med madammen:)
 
Regner med at samlingen kanskje utvides med en Explorer 2 (polar) helt på tampen av året... men da må Montblanc’en ut :(
 
I fjor skrev jeg en Cartier Tank eller lignende inn, men det ble det dessverre ikke noe av. Siden den tid har jeg også fått øynene opp for Drive de Cartier, meget pent ur. Prøver meg på nytt for 2019!

Fra Rolex blir det "standard" travere som Daytona og Pepsi (2018) som står på ønskelisten. Kjøper begge på sekundet om de mot formodning skulle dukke opp.
 
Venter til etter Basel, men satser på Speedmaster Cal 321 som 50 års jubileumsmodell for månelandingen.

Videre hører jeg en Batman rope fjernt til meg fra et eller annet sted:D
 
Redigert:
Håper og satser på 126710 BLRO. Ellers tror jeg det blir et rolig år fir min del. Pam 1312 tror jeg kanskje blir byttet i noe annet da Panerai blir for stort for min del. Men vet ikke hva som evt skulle erstattet den.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hansaeng
Det er mye som tyder på at 2019 blir året jeg går til innkjøp av en Speedmaster for fjerde gang. Ellers får jeg mer og mer lyst på en North Flag, virker som en klokke folk beholder i samlingen. Om ikke Tudor da kommer med noe mer spennende i 58-format. En Pelagos eller GMT. Det hadde vært noe.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ringeklokke
A. Lange & Söhne innen første kvartal av 2019 (såfremt klokken blir levert til riktig tid) :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Dingle