Lenge siden jeg har unboxet her. Så da kjører vi igang!
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.824 Sted Oslo 26. nov. 2018 #1 Lenge siden jeg har unboxet her. Så da kjører vi igang!
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.824 Sted Oslo 26. nov. 2018 #2 Ingen hemmelighet at det er en Rolex. Men hvilken?
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.824 Sted Oslo 26. nov. 2018 #3 Nå er det like før klokken skal taes ut! Reaksjoner: Kohe321
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.824 Sted Oslo 26. nov. 2018 #4 Nå er den tatt ut av AD! Reaksjoner: fysiofelipe, Kohe321, sunshine og 1 annen
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.824 Sted Oslo 26. nov. 2018 #5 Men fortsatt ikke tatt ut av butikken.
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.824 Sted Oslo 26. nov. 2018 #6 Det stemmer som de sier. Lenken blir justert av AD-ansatt. Plastikk pelles, sertifikat fylles osv.
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.824 Sted Oslo 26. nov. 2018 #7 Her ser dere grønn tag!
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.824 Sted Oslo 26. nov. 2018 #8 Sånn ja! Da var pandaen ute av boxen. Helt box fresh! Skal bli godt å få tatt den ut av AD´n. Reaksjoner: MrRambutan, mannensomikkekunnele, fysiofelipe og 19 andre
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.824 Sted Oslo 26. nov. 2018 #9 Så fin den er! Nesten helt uten plastikk. Reaksjoner: Vegard1980, netrom71, Mr Davis og 9 andre
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.824 Sted Oslo 26. nov. 2018 #10 Vi tåler et bilde til vel Reaksjoner: Amund, aksgro, Vegard1980 og 8 andre
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.824 Sted Oslo 26. nov. 2018 #11 Hva! AD-ansatt skal prøve den på armen?? Reaksjoner: Amund, aksgro, netrom71 og 2 andre
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.824 Sted Oslo 26. nov. 2018 #12 Her ser dere prosessen uret skal igjennom før den får forlate AD´n arm. Håper jeg får tatt den ut av AD-lokalene snart. Reaksjoner: Amund, aksgro, Vegard1980 og 7 andre
Her ser dere prosessen uret skal igjennom før den får forlate AD´n arm. Håper jeg får tatt den ut av AD-lokalene snart.
Timewarp Medlem 20. juli 2011 Innlegg 844 Sted Bærum 26. nov. 2018 #13 Edzilla skrev: Her ser dere prosessen uret skal igjennom før den får forlate AD´n arm. Håper jeg får tatt den ut av AD-lokalene snart. Vis vedlegg 122317 Klikk for å utvide... Gratulerer så mye Edzilla ! Reaksjoner: Edzilla
Edzilla skrev: Her ser dere prosessen uret skal igjennom før den får forlate AD´n arm. Håper jeg får tatt den ut av AD-lokalene snart. Vis vedlegg 122317 Klikk for å utvide... Gratulerer så mye Edzilla !
SpeedmasterPepsi Medlem 29. juni 2017 Innlegg 695 Sted Oslo 26. nov. 2018 #14 Grattis! Veldig fin Reaksjoner: Edzilla
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.824 Sted Oslo 26. nov. 2018 #15 Endelig er den tatt ut av AD. Nå er den på min arm, og den skal nytes! Reaksjoner: Ruos, Amund, Edvino og 26 andre