Dagens klokke

Når det gjelder PO, er jeg av den oppfatning at en hver boks bør ha en representant av arten :)
Det samme gjelder min dagens, som er påsatt i anledning av fredag, og en bedre Sancerre som just nu begynner å nå ideell temperatur ;)

 
Enig med Frodo at det er godt med formiddagsøl:)

2ed48e80-29af-8701.jpg
 
Denne fikk være med på "seminar", nærmere bestemt Rømskog Spa & resort.
Satt på armen kontinuerlig gjennom varme og kalde bad samt et par lengre svømmeturer.

Spa.jpg

Særdeles vakker Longines! Har vore ein heit kandidat som "graduation gift", men etter å ha sett den irl i glasmonter hjå AD verkar det som den har litt for lange lugs for mine spinkle handledd :sad:
 
Fete APer, Mil-suber, vintage Tudorer, formiddagsøl i solen - det var da bare som pokker og hvordan dere skal friste en stakkar som er lenket fast til håpløse tullebukker, passkø på lensmannskontoret og fredagshandel kl 16 :D

Tror jeg måtte hatt en PP tourbillon og noe svært frekk "vintage" cognac for å kompensere ;)
 
Etter harde tak i gjørma på Ulriken er det godt med en restitusjonspils og noe pent på armen igjen
L1000539.jpg
 
Særdeles vakker Longines! Har vore ein heit kandidat som "graduation gift", men etter å ha sett den irl i glasmonter hjå AD verkar det som den har litt for lange lugs for mine spinkle handledd :sad:

Stemmer det. Utrolig lekker klokke, men spesielle lugs som gjør at den prøves på før kjøp. På meg fungerte den ikke. Alternativet, for meg ialle fall, er å finne en eller annen vintage super compressor.