Mansjettknapper

5707026703_d8e246a536_z.jpg

Da var de kommet. Moro!

Går an å trekke de opp, men ser ut som balansen har blitt slått ut av posisjon.

Jeg festet de med en 2 komponent lim.

Nødmansjettknapper til lommeboka :D For en fantastisk idé!

tumblr_liqsngPcS51qgmffy

Så utrolig kult. Jeg ble selv nødt til å sy skjorten min for noen helger siden da mansjettsknappene lå igjen hjemme.

Og under treet lå...

...en klokkerelatert og totalt uventet gave fra samboeren :) Og siden dette blir et innlegg i tråden vår om mansjettknapper kan jeg med en gang avsløre at jeg har fått min første tourbillon. Dvs to tourbilloner :)

01.jpg

03.jpg

02.jpg

05.jpg

Serienummer og greier. Det ligger selvfølgelig ingen funksjonell verdi i å putte en tourbillon-mekanisme inn i et par mansjettknapper, men onde tunger mener vel at det har begrenset verdi i armbåndsur også. Og jeg må si jeg synes disse var riktig stilige.

10.jpg

08.jpg

06.jpg

Så får vi se om jeg tør bruke dem i morgen kveld, verten synes jeg er tulling nok som det er med disse klokkegreiene mine :D

...en klokkerelatert og totalt uventet gave fra samboeren :) Og siden dette blir et innlegg i tråden vår om mansjettknapper kan jeg med en gang avsløre at jeg har fått min første tourbillon. Dvs to tourbilloner :)

01.jpg

03.jpg

02.jpg

05.jpg

Serienummer og greier. Det ligger selvfølgelig ingen funksjonell verdi i å putte en tourbillon-mekanisme inn i et par mansjettknapper, men onde tunger mener vel at det har begrenset verdi i armbåndsur også. Og jeg må si jeg synes disse var riktig stilige.

10.jpg

08.jpg

06.jpg

Så får vi se om jeg tør bruke dem i morgen kveld, verten synes jeg er tulling nok som det er med disse klokkegreiene mine :D

De der var kjempe tøffe. Bær de med stolthet du. :D