Mansjettknapper

krille

Støttemedlem
Medlem
29. des. 2008
Innlegg
4.329
Sted
Oslo
Enhver velkledd gentleman må ha noen sett med mansjettknapper. Etter å fått et tips på timetotalk.se, bestilte jeg nettopp disse tassene. Tøft?

DSCN3616-1.jpg



edit: denne tråden burde kanskje egentlig ha ligget under Klær og stil, tar selvkritikk på den. Juice får flytte tråden om han vil.....
 
Jada, dere er ikke de eneste med kitchye mansjett-knapper. Her er mine, må innrømme at jeg ikke har brukt de særlig ofte :D :D :

DSCN0494.jpg
 
xe3l skrev:
Jada, dere er ikke de eneste med kitchye mansjett-knapper.

Jeg er enig at det der var temmelig kitschy. Jeg foretrekker en mer klassisk stil, og pleier bruke disse til min røde smoking og blondeskjorte:

903834.jpg


Alltid en slager i kirkebryllup.
 
Personlig falt jeg for et par patek mansjettknapper-helt til jeg så prisen. 26000 NOK.
 
HELT SINNSYKT, KRILLE!

Så definitivt kule at det ble her og nå bestilt like - som en liten juleoppmerksomhet til meg seg. Deilig. :D
 
I205-JRWFZIPJZHBG-RAW.jpg


Jeg har disse, fra invicta. Bare at hele er i stål..

Disse første i tråden. Kan de trekkes opp? :p


Viktig å ha et par kitchy mansjettknapper ;)
 
Vekker denne opp fra de døde da jeg kom over disse i dag:

kob.jpg


Noen som har formening om hvor man kan få tak i disse?
 
Er de originale fra Rolex? I såfall er det meget mulig at du kan få tak i dem hos AD.

Har i hvertfall sett Omega mansjettknapper hos ad.
 
Tror ikke Rolex lager mansjett knapper tiltenkt salg. Dersom disse er orginale så er det nok noen som har blitt laget med tanke på "Give aways" til gode kunder, på messer osv.
 
Om noen får tak i noen så er det bare å sende meg en PM så kjøper jeg gjerne.