Dagens klokke

En liten stemningsrapport etter særdeles hyggelig mini-gtg med Sjuli_123.
Min Breitling i skyggen av hans lekre Daytona!:D

Edit: Etter at Suli's barneflokk hadde skreket oss ut av den lokale bakeren, fortsatte praten i hagen min. Sjuli's kommende kjøpsplaner ble heftig dikutert blant kaffe og rabiate unger. Herlig!

9d7c1e9f.jpg

Høres ut som en nydelig dag, Frodo og Sjuli - kjenner meg igjen i settingen :D
Nydelige klokker har dere og!!

Hvis et hjertesukk tillates, kan jeg med trygghet si at det er mer sannsynlg at det blir en klokke til, fremfor et barn til ;) Finnes det windere for barn? :) Ok, jeg gir meg mens leken er god ;)

Høres ut som en nydelig dag, Frodo og Sjuli - kjenner meg igjen i settingen :D
Nydelige klokker har dere og!!

Hvis et hjertesukk tillates, kan jeg med trygghet si at det er mer sannsynlg at det blir en klokke til, fremfor et barn til ;) Finnes det windere for barn? :) Ok, jeg gir meg mens leken er god ;)

....barn kan settes i winderen- blir rene tivoliet for dem, og det beste av allt: Du kan sette på lokket, så kan far få sette seg med en god snadde og pusse på uret i ro og mak :D

...klarte ikke å dy meg....end of off topic fra min side!

En liten stemningsrapport etter særdeles hyggelig mini-gtg med Sjuli_123.
Min Breitling i skyggen av hans lekre Daytona!:D

Edit: Etter at Suli's barneflokk hadde skreket oss ut av den lokale bakeren, fortsatte praten i hagen min. Sjuli's kommende kjøpsplaner ble heftig dikutert blant kaffe og rabiate unger. Herlig!

9d7c1e9f.jpg
Takk for i dag, Frodo :p
Kaffen smakte vel så godt hjemme hos deg som hos bakeren, og kidsa satte definitivt mer pris på å tumle rundt i hagen deres enn å sitte strappet i monstervognen hos bakeren.
Har satt meg til for et dypdykk inn i klokkverdenen, i håp om å bli overbevist om valg av klokke. Pendelen svinger fra minutt til minutt, JLC til GO til Zenith til...! Pokkers ubesluttsomhet, men samtidig litt digg :cool:

Rolex

Jammen så dukket det opp en pakke fra Lervik i begynnelsen
Av uka. Jeg er kjempefornøyd bortsett fra at lenken virker
Litt "skranglete" i forhold til lenken på explorer.

aa91e496.jpg

Kveldens killer-kombo: kokosboller, dry martini og tre deilige compresdor klokker - to på bordet og en på armen (IWC).:cool:

a94f8bc0.jpg