Doxa-tråden

Ikke ofte at jeg er kjempe glad når noe nytt kommer inn, men nå er jeg det :)

1033DF0F-2361-452B-A751-D2C608DF32AF.jpeg

Redigert:
Doxa SUB 300T Divingstar 'Poseidon

I dag hentet jeg min første "orntlie" klokke som jeg har studert opp og ned, utrolig flott i mine øyne...........og det måtte feires med en liten en
Legger med noen bilder (må trene å ta klokkebilder, var ikke så lett)

PS, jeg må fjerne 2 ledd og lurte på om noen vet hva slags dimmensjon jeg må ha på skrutrekkeren. Tenkte å handle ett på TS

TkrigGS.jpg

0SWXG49.jpg

Zz6lCnJ.jpg

QRCsA61.jpg

Svein

Følge det ikke med et skruejern? I såfall virker det litt rart da jeg mener at det pleier å følge med hvert ur.
Størrelsen husker jeg ikke, men jeg benytter meg av skruejern med enten rød eller grå fargekode.. :)

Følge det ikke med et skruejern? I såfall virker det litt rart da jeg mener at det pleier å følge med hvert ur.
Størrelsen husker jeg ikke, men jeg benytter meg av skruejern med enten rød eller grå fargekode.. :)

Nei, ikke som jeg så, men er det rødt eller grått kjøper jeg begge :) Takker!
Svein

• Liker
Reaksjoner: titan
Mene
Doxa SUB 300T Divingstar 'Poseidon

I dag hentet jeg min første "orntlie" klokke som jeg har studert opp og ned, utrolig flott i mine øyne...........og det måtte feires med en liten en
Legger med noen bilder (må trene å ta klokkebilder, var ikke så lett)

PS, jeg må fjerne 2 ledd og lurte på om noen vet hva slags dimmensjon jeg må ha på skrutrekkeren. Tenkte å handle ett på TS

TkrigGS.jpg

0SWXG49.jpg

Zz6lCnJ.jpg

QRCsA61.jpg

Svein

Grattis med en råtøff Doxa, har selv siklet på denne! :D Mener (med en liten klype salt) at 1mm skrujern skal passe