Vis oss din Seiko!

20180814_204153.jpg
 
Hei hei! La ut bilde for litt siden av min nye Seiko 5, og ser allerede etter neste automatiske:D vet dette kanskje ikke er helt riktig tråd, men lurer på noe angående long Island watches. Så at de hadde en av drømmeklokkene, en Seiko sarb033, og lurer på om de er en butikk man kan stole på? Og totalt blir klokken på 5300 med toll , er det ennå en bra klokke til den prisen, eller kan jeg finne noe bedre?

Ser liksom etter noe Rolex Explorer aktig (grail watch), synes derfor at sarb033 var meget lekker!
 
Long Island Watches er ein kjent aktør ja, men prisen vil eg ikkje seie noko om då eg ikkje er oppdatert pt..

Har hatt SARB035 sjølv, og den var skikkelig flott. Er vel breid enigheit om at SARB03X er mykje klokke for pengane i dette segmentet. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Bein
Long Island Watches er ein kjent aktør ja, men prisen vil eg ikkje seie noko om då eg ikkje er oppdatert pt..

Har hatt SARB035 sjølv, og den var skikkelig flott. Er vel breid enigheit om at SARB03X er mykje klokke for pengane i dette segmentet. :)

Takk! Da kan det hende det blir en sarb :D
 
Vente? Kjedelig.. Tar jo 40 år med tung slitasje å oppnå den looken der. Vurderer å bleke en 009 :)

-Leica tok den tankegangen til sin logiske konklusjon da de lanserte en eller annen modell (Var det en MP, mon tro?) i en forhåndspatinert utgave. De beregnet seg selvsagt et visst påslag for tjenesten.

Mange (analoge, iallefall) kameraer, det være seg fra Leica eller andre) har hus i messing med sort lakk over; det ser herrrlig ut når noen års flittig bruk sliter bort malingen langs kantene og der du har holdt hendene...
 
  • Liker
Reaksjoner: sydvester